„Ovaj žig je potvrda da domaći proizvodi, kao što je Tondach crep treba da budu izbor potrošača, jer ispunjavaju najviše standarde, ekološki su i proizvedeni u Srbiji. Ovi aspekti naše kvalitetne lokalne proizvonje doprinose očuvanju domaće privrede kao i radnih mesta u našoj zemlji“, dodaje predstavnik kompanije.
Siguran krov nad glavom mnogim generacijama
Ono što je najvažnije, navode u kompaniji Wienerberger – Tondach, jeste da njihovi crepovi kupcima obezbeđuju siguran krov nad glavom koji je pravi čuvar kuće za mnoge generacije. Uz pisanu Tondach garanciju od 33 godine iza koje finansijski stoji domaća firma Wienerberger doo Kanjiža i svetski lider Wieenerberger AG. svako ko ugradi ovaj crep može biti potpuno miran i siguran, jer je garant kompanija sa viševekovnom tradicijom i stabilnim poslovanjem u Srbiji.
Uskoro kandidati i za nove „Čuvarkuće“
Unapređivanjem i investiranjem u proizvodne pogone kompanija Wienerberger stalno radi na razvoju novih proizvoda i sistemskih rešenja. Investicijom od skoro 20 miliona evra, tržištu su odnedavno ponuđeni inovativni proizvodi za krov – Tondach Continental 9 i Twiston 9 crep, koji će biti kandidovani za žig „Čuvarkuća“.
Recept za uspeh koji traje duže od 200 godina
„Kompanija Wienerberger posluje više od dva veka. Sa dugom tradicijom i garantovanim kvalitetom proizvoda koji je veoma prepoznatljiv na tržištu, uspevamo iznova da dokažemo zašto smo lideri u proizvodnji održivih, energetski efikasnih i ekoloških proizvoda i sistema za gradnju“, naglašava Mijatović.
U portfoliju kompanije nalaze se sistemska rešenja za krov Tondach, sistemska rešenja za za zid Porotherm, rešenja za fasadu Terca, sistemi i proizvodi za popločavanje Semmelrock, kao i sistemi za upravljanje vodom, grejanjem i hlađenjem Pipelife, ali i mnoga druga.
Kompanija na našem tržištu zapošljava skoro 300 radnika, a proizvodi iz Srbije, iz lokalne proizvodnje, izvoze se na mnoga regionalna, evropska ali i daleka tržišta, a jedno od njih je Indija.
Wienerberger konstantno ulaže u nove proizvodne pogone, razvoj i inovacije, kao i u ljudske resurse. To je osnovni recept za uspeh kompanije već više od dva veka, poručuju iz ove firme.