„Овај жиг је потврда да домаћи производи, као што је Тондацх цреп треба да буду избор потрошача, јер испуњавају највише стандарде, еколошки су и произведени у Србији. Ови аспекти наше квалитетне локалне произвоње доприносе очувању домаће привреде као и радних места у нашој земљи“, додаје представник компаније.
Сигуран кров над главом многим генерацијама
Оно што је најважније, наводе у компанији Wienerberger – Тондацх, јесте да њихови црепови купцима обезбеђују сигуран кров над главом који је прави чувар куће за многе генерације. Уз писану Tondach гаранцију од 33 године иза које финансијски стоји домаћа фирма Wienerberger доо Кањижа и светски лидер Wieenerberger AG. свако ко угради овај цреп може бити потпуно миран и сигуран, јер је гарант компанија са вишевековном традицијом и стабилним пословањем у Србији.
Ускоро кандидати и за нове „Чуваркуће“
Унапређивањем и инвестирањем у производне погоне компанија Wиенербергер стално ради на развоју нових производа и системских решења. Инвестицијом од скоро 20 милиона евра, тржишту су однедавно понуђени иновативни производи за кров – Tondach Continental 9 и Twiston 9 цреп, који ће бити кандидовани за жиг „Чуваркућа“.
Рецепт за успех који траје дуже од 200 година
„Компанија Wienerberger послује више од два века. Са дугом традицијом и гарантованим квалитетом производа који је веома препознатљив на тржишту, успевамо изнова да докажемо зашто смо лидери у производњи одрживих, енергетски ефикасних и еколошких производа и система за градњу“, наглашава Мијатовић.
У портфолију компаније налазе се системска решења за кров Tondach, системска решења за за зид Porotherm, решења за фасаду Terca, системи и производи за поплочавање Semmelrock, као и системи за управљање водом, грејањем и хлађењем Pipelife, али и многа друга.
Компанија на нашем тржишту запошљава скоро 300 радника, а производи из Србије, из локалне производње, извозе се на многа регионална, европска али и далека тржишта, а једно од њих је Индија.
Wienerberger константно улаже у нове производне погоне, развој и иновације, као и у људске ресурсе. То је основни рецепт за успех компаније већ више од два века, поручују из ове фирме.