Компанија АД „Полет“ ИГК, Нови Бечеј са традицијом пословања дужом од једног века, својим квалитетним производима недавно се уписала у листу чуваркућа домаће привреде. Модерни термо блокови великог формата и различите врсте црепа носиоци су колективног жига „Чуваркућа“ у оквиру пројекта Привредне коморе Србије „Стварано у Србији“, а како истичу у компанији овај знак на „Полетовим“ производима још једно је признање дугогодишњег трајања, као и посвећеног рада и труда свих запослених.
„За жиг смо конкурисали са нашим производима који се највише траже на тржишту, а сви у потпуности задовољавају стандарде и критеријуме за добијање ‚Чуваркуће‘. Производе се од природних материјала, веома квалитетне глине која се налази поред самих фабрика, из домаћих ресурса, и производ су наших запослених. Континуирано улагање у најсавременија технолошка решења и развој запослених омогућавају компанији производњу артикала који својим карактеристикама и изгледом одговарају најкомплекснијим захтевима савременог тржишта“, рекла је Мајда Петковић, директорка компаније.
У компанији очекују да ће са жигом „Чуваркућа“ још више допрети до свести потрошача, да купују домаће квалитетне производе, чиме ће јачати српску економију и омогућити да се инвестира у домаће фабрике које ће моћи да се шире, отварају нова радна места и осигурају услове за рад са већим платама и бољи живот, чиме ће се делом зауставити и одлазак младих у иностранство.
„Наша фирма је увек пратила трендове и акције домаће привреде усмерене на компаније које на прави начин утичу на развој како сопственог бизниса тако и окружења и целе привреде. Даље настављамо у истом правцу, укључивањем у пројекат ПКС „Стварано у Србији“ и конкурисањем за жиг ’Чуваркућа’. Усавршавамо постојећи асортиман и развијамо нове производе са којима планирамо да аплицирамо за жиг“, указала је Петковић. Пројекат ПКС, по њеним речима, представља велику подршку домаћим произвођачима у сваком сектору па тако и производњи грађевинског материјала. У условима велике конкуренције на тржишту, важно је пласирати производе који могу да парирају по квалитету и перформансама било ком светском конкуренту из ове индустрије. Укратко – од наше земље, наша кућа, нагласила је Петковић.
Објашњава да је за производ препознат и прихваћен на тржишту потребно јачање домаћих брендова, јачање способности произвођача да се сами развијају и инвестирају у производну опрему, да усвајају модерне технологије. За све то је потребна подршка државе, повољнији услови финансирања привреде, као и друге олакшице које може да понуди са циљем да производи домаћих произвођача буду што конкурентнији у Србији и иностранству.
Оно што „Полетов“ цреп издваја од конкуренције јесте традиција дужа од 100 година, уз непрекидно побољшање и модернизацију технологије. Имају широк асортиман производа на који дају чак 40 година гаранције. Како објашњавају у компанији, иду у корак са временом и ослушкују захтеве потрошача. У понуди је велики избор црепа са постојаним бојама, као и широк асортиман блоковске робе, са посебним акцентом на блок великог формата, који се производи у погону у Сремским Карловцима истиче се високом термо и звучном изолацијом, одличном чврстоћом.
Фабрика АД „Полет“ ИГК основана је 1907. године, крајем 90-тих прошлог века доста је уложено у модернизацију и осавремењивање производње, а приватизацијом 2003. године, када је постала члан реномиране Неxе групе, настављено је низ улагања у капацитете и увођење нових производа. Тај тренд компанија одржава и данас, своје производе извози на тржишта Црне Горе, БиХ, Хрватске, Северне Македоније, Румуније, Словеније, Бугарске, Мађарске… Запошљава 350 радника, годишње производе више од 30 милиона комада црепа и више од 120 милиона јединица (ЈНФ) блоковске робе годишње.
У време пандемије Ковид 19, са циљем да се заштити здравље запослених и ефикасно организује пословање, уведене су строге хигијенске и безбедносне мере у фабрици, а за раднике који путују на посао из околних места обезбеђен је и посебан превоз. Сви запослени примењују препоруку за минималну међусобну удаљеност и сви су у обавези да све време носе маске, рукавице и другу безбедносну опрему. Иста правила важе и за возаче и дистрибутере, али и за све клијенте, добављаче и остале пословне партнере и сараднике, с којима се комуникација обавља или на даљину, путем видео-позива или шалтера затвореног типа.