Жиг на космајским деликатесним производима - Стварано у Србији

Жиг на космајским деликатесним производима

понедељак, 11.01.2021.

Космајски сувомеснати производи фирме “Деликос” – Космајска сремска кобасица, Космајска кобасица нарезак и Космајски кулен нарезак, препознатљивог, аутентичног укуса, од недавно су носиоци жига “Чуваркућа” као доказа домаће производње, квалитета и рада домаћих стручњака. У компанији кажу да су се радо прикључили акцији Привредне коморе Србије “Стварано у Србији”, јер промовише домаћу производњу, квалитет и мале произвођаче. За њих као породичну фирму то представља признање дугогодишњег квалитетног и преданог рада, као и труда свих запослених.

“Квалитету наших производа доприноси природни процес сазревања меса, као и хладни дим букове пиљевине, којим се производи диме у почетној фази сазревања. Сви наши производи су без глутена, алергена, вештачких боја, арома, појачивача укуса и боја, као и замена за месо. Пропуштањем дима кроз водене филтере уклањају се све штетне материје из дима, због чега ови деликатеси имају аутентичан, незабораван укус. Када се томе додају свеж планински ваздух и љубав уткана у неговање традиционалних рецепата, добијају се производи врхунског квалитета, објашњава Мина Ракићевић, директорка компаније Деликос. Како каже, поносни су што су носиоци „Чуваркућа“ жига, јер ће се Деликос производи наћи међу проверено најбољима које Србија може да понуди. “Верујемо да у нашем асортиману имамо још врхунских производа, који заслужују ову престижно обележје, али тренутне пропозиције ПКС за подношење захтева за добијање жига „Чуваркућа“ не увршћују производе из тог асортимана. Када буде омогућено да се кандидујемо са другим артиклима из асортимана, верујемо да ће и они понети жиг ‘Чуваркућа’”, каже Ракићевић.

Нада се позитивним реакцијама, како код купаца, јер се све већи број потрошача окреће куповини домаћих производа и жели потврду да су настали у Србији од домаћих сировина, а уз помоћ жига „Чуваркућа“, биће лакше препознати такве производе. Како каже, посебно је важно јачање свести о домаћим производима и произвођачима кроз пројекте као што је „Стварано у Србији“, јер вредност остаје у земљи.

Деликос је мала породична фирма која тренутно има 30 људи, а тај број постепено расте из године у годину, са повећањем производње и пласмана на тржишту, а већ десет година држе високе стандарде у сваком сегменту производње, што их ставља раме уз раме са производима из увоза.

“Свињско и говеђе месо прве категорије обрађује се у складу са нормама Европске уније, али и наше домаће традиције која је гарант посебног укуса, оног по којем су српски сувомеснати производи јединствени у свету. Иако смо сертификовани од стране Управе за ветерину при Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреда за извоз у земље региона и Царински савез, до сада се нисмо бавили извозом нити је он био у нашем фокусу. Нама је позиционирање на домаћем тржишту био и остаће императив, јер верујемо да потрошачи у Србији заслужују да им се понуде најбољи производи”. Стратегија да домаћи потрошач буде у фокусу, допринела је одабиру Космаја као локације производње. Богат благодарном природом и чистим ваздухом који се обилато троши у производњи сухомеснатих производа, уједно је близу Београда и свих важних саобраћајница у Србији.

Ракићевић напомиње да је за све, пре свега, потребно пуно љубави, енергије, знања и труда који се улажу у квалитет производа. “Не убрзавамо ни један корак у производњи, процес сазревања меса не скраћујемо, већ је поступан, што даје пун и раскошан укус нашим производима”, каже она и додаје да је добар спој традиционалне припреме и савремене технологије које су гаранција високог квалитета и аутентичног укуса оно што ову компанију издваја од конкуренције.

Годину која је на измаку, памтиће по много неизвесности, али и заједништву. „Драго нам је да смо смо кроз ову годину прошли са мање проблема и одрицања у сваком смислу. Пандемија Ковид 19 нас је изненадила као и све у свету. С обзиром на величину фирме и веома високе стандарде када је у питању хигијена, било нам је лако да се прилагодимо новим околностима и обезбедимо сигурно пословно окружење за све наше запослене, да покушамо да останемо сви здрави и у томе смо до данас успели. Са друге стране, било нам је важно да одржимо пословање на постојећем нивоу, узимајући у обзир тренутну ситуацију”, закључује Мина Ракићевић.

Подели на:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin