Žig na kosmajskim delikatesnim proizvodima - Stvarano u Srbiji

Žig na kosmajskim delikatesnim proizvodima

ponedeljak, 11.01.2021.

Kosmajski suvomesnati proizvodi firme “Delikos” – Kosmajska sremska kobasica, Kosmajska kobasica narezak i Kosmajski kulen narezak, prepoznatljivog, autentičnog ukusa, od nedavno su nosioci žiga “Čuvarkuća” kao dokaza domaće proizvodnje, kvaliteta i rada domaćih stručnjaka. U kompaniji kažu da su se rado priključili akciji Privredne komore Srbije “Stvarano u Srbiji”, jer promoviše domaću proizvodnju, kvalitet i male proizvođače. Za njih kao porodičnu firmu to predstavlja priznanje dugogodišnjeg kvalitetnog i predanog rada, kao i truda svih zaposlenih.

“Kvalitetu naših proizvoda doprinosi prirodni proces sazrevanja mesa, kao i hladni dim bukove piljevine, kojim se proizvodi dime u početnoj fazi sazrevanja. Svi naši proizvodi su bez glutena, alergena, veštačkih boja, aroma, pojačivača ukusa i boja, kao i zamena za meso. Propuštanjem dima kroz vodene filtere uklanjaju se sve štetne materije iz dima, zbog čega ovi delikatesi imaju autentičan, nezaboravan ukus. Kada se tome dodaju svež planinski vazduh i ljubav utkana u negovanje tradicionalnih recepata, dobijaju se proizvodi vrhunskog kvaliteta, objašnjava Mina Rakićević, direktorka kompanije Delikos. Kako kaže, ponosni su što su nosioci „Čuvarkuća“ žiga, jer će se Delikos proizvodi naći među provereno najboljima koje Srbija može da ponudi. “Verujemo da u našem asortimanu imamo još vrhunskih proizvoda, koji zaslužuju ovu prestižno obeležje, ali trenutne propozicije PKS za podnošenje zahteva za dobijanje žiga „Čuvarkuća“ ne uvršćuju proizvode iz tog asortimana. Kada bude omogućeno da se kandidujemo sa drugim artiklima iz asortimana, verujemo da će i oni poneti žig ‘Čuvarkuća’”, kaže Rakićević.

Nada se pozitivnim reakcijama, kako kod kupaca, jer se sve veći broj potrošača okreće kupovini domaćih proizvoda i želi potvrdu da su nastali u Srbiji od domaćih sirovina, a uz pomoć žiga „Čuvarkuća“, biće lakše prepoznati takve proizvode. Kako kaže, posebno je važno jačanje svesti o domaćim proizvodima i proizvođačima kroz projekte kao što je „Stvarano u Srbiji“, jer vrednost ostaje u zemlji.

Delikos je mala porodična firma koja trenutno ima 30 ljudi, a taj broj postepeno raste iz godine u godinu, sa povećanjem proizvodnje i plasmana na tržištu, a već deset godina drže visoke standarde u svakom segmentu proizvodnje, što ih stavlja rame uz rame sa proizvodima iz uvoza.

“Svinjsko i goveđe meso prve kategorije obrađuje se u skladu sa normama Evropske unije, ali i naše domaće tradicije koja je garant posebnog ukusa, onog po kojem su srpski suvomesnati proizvodi jedinstveni u svetu. Iako smo sertifikovani od strane Uprave za veterinu pri Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivreda za izvoz u zemlje regiona i Carinski savez, do sada se nismo bavili izvozom niti je on bio u našem fokusu. Nama je pozicioniranje na domaćem tržištu bio i ostaće imperativ, jer verujemo da potrošači u Srbiji zaslužuju da im se ponude najbolji proizvodi”. Strategija da domaći potrošač bude u fokusu, doprinela je odabiru Kosmaja kao lokacije proizvodnje. Bogat blagodarnom prirodom i čistim vazduhom koji se obilato troši u proizvodnji suhomesnatih proizvoda, ujedno je blizu Beograda i svih važnih saobraćajnica u Srbiji.

Rakićević napominje da je za sve, pre svega, potrebno puno ljubavi, energije, znanja i truda koji se ulažu u kvalitet proizvoda. “Ne ubrzavamo ni jedan korak u proizvodnji, proces sazrevanja mesa ne skraćujemo, već je postupan, što daje pun i raskošan ukus našim proizvodima”, kaže ona i dodaje da je dobar spoj tradicionalne pripreme i savremene tehnologije koje su garancija visokog kvaliteta i autentičnog ukusa ono što ovu kompaniju izdvaja od konkurencije.

Godinu koja je na izmaku, pamtiće po mnogo neizvesnosti, ali i zajedništvu. „Drago nam je da smo smo kroz ovu godinu prošli sa manje problema i odricanja u svakom smislu. Pandemija Kovid 19 nas je iznenadila kao i sve u svetu. S obzirom na veličinu firme i veoma visoke standarde kada je u pitanju higijena, bilo nam je lako da se prilagodimo novim okolnostima i obezbedimo sigurno poslovno okruženje za sve naše zaposlene, da pokušamo da ostanemo svi zdravi i u tome smo do danas uspeli. Sa druge strane, bilo nam je važno da održimo poslovanje na postojećem nivou, uzimajući u obzir trenutnu situaciju”, zaključuje Mina Rakićević.

Podeli na:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin