Производи „Млекаре Шабац“ део су пројекта Привредне коморе Србије „Стварано у Србији“ и са поносом ће понети жиг „Чуваркућа“ који представља потврду квалитета млечних производа створених у Србији и што је најбитније – произведених у потпуности од домаћих ресурса. Искуство ове компаније је да купци у Србији воле да купују домаће.
„Висококвалитетно сирово млеко откупљујемо од 700 домаћих фармера, чиме их оснажујемо да остану на селу и размењујемо са њима сва искуства која смо деценијама стицали у млекарству. Наш слоган ’100% наша – Млекара Шабац’ подразумева да је компанија 100 одсто заснована на домаћем капиталу, сировинама, ресурсима и знању, чиме доказујемо да је одрживо пословање могуће у српској привреди“, истиче Маја Бађин Георгијевић, директорка корпоративних комуникација „Млекаре Шабац“. Купци воле да купују домаће производе, посебно оне који имају гаранцију високог квалитета, тако да смо сигурни да ће „Чуваркућа“ додатно допринети популарности производа „Млекаре Шабац“ који носе овај жиг, додаје Бађин Георгијевић.
Млекара Шабац је међу првих пет компанија која је на самом почетку пројекта „Стварано у Србији“ пријавила највише производа. Конкурисали су са осам брендова, који чине највећи део асортимана, а жиг „Чуваркућа“ осим сирних намаза „Сирко“ и „А ла кајмак“, добили су и за „Млади сир“, „Медитеранео сир“, „Медитеранео морска со сир“, „Поппy-чоколадно“ млеко, као и за „Шабачки“ и „АБТ“ јогурте.
У компанији истичу да акције и иницијативе као што је „Стварано у Србији“ и жиг „Чуваркућа“ адекватно препознају компаније попут „Млекаре Шабац“, чије залагање и посвећеност развоју српске привреде представљају круцијални део 90-огодишње традиције као једне од као једне од водећих млекара у Србији.
„Сертификати и гаранције попут ’Чуваркуће’ додатно доприносе пожељности српских брендова, посебно ако они, као што је случај са нашим производима, већ имају значајну препознатљивост у региону, јер ми извозимо на 14 тржишта“, рекла је Бађин Георгијевић.
Квалитет и поштовање највиших стандарда производње, сагласни су у компанији, кључни су елементи да би имали врхунски производ. Осим тога део вишедеценијског искуства „Млекаре Шабац“ чине иновативне идеје, знање, умеће и – изнад свега – посвећен и одговоран тим са којим је успех загарантован. У компанији, поред нових колега, раде већ генерације истих породица. Млекара Шабац настала је пре 90 година у Србији, удруживањем крупних произвођача млека, а пре пет година купљена је из стечаја и данас је међу водећим млекарама у Србији.
Упорност, дугорочно, стратешко, планирање и ослањање на квалитет и вишедеценијско искуство основе су постигнутих резултата.
„Наш асортиман креиран је на бази највиших стандарда квалитета и здравствене безбедности, а његова разноврсност и богатство укуса погодује свим љубитељима млечних производа, било да воле кисело-млечни програм, сиреве, УХТ млека и производе или намазе, међу којима се ’Сирко’ и ’А ла Кајмак’ скоро пола века производе без адитива и конзерванаса“, изјавила је директорка контроле квалитета, Раденка Голубовић.
Подсећа да компанија извози на тржишта региона, земаља ЕУ, Царинске уније, Руске Федерације, Сједињених Америчких Држава.
„Млекара Шабац“ је лидер и на тржишту белог сира у Руској Федерацији, а за све успехе, истичу у менаџменту, заслужан је тим од 350 људи који се предано и одговорно бави својим послом.
Током пандемије циљ је пре свега био осигурати да су сви запослени у компанији буду сигурни и безбедни. Производњу и опште пословање прилагодили су потребама тржишта и прописаним мерама. Фокусирали су се на помоћ широј заједници, па су, на почетку борбе са пандемијом, уместо у промоцију нових воћних јогурта, 100.000 евра уложили у донације робе и заштитних маски болницама, медицинским радницима, пензионерима, колегама и Војсци Републике Србије, која им је, тим поводом, уручила признање.
Сарадњу са Привредном комором Србије сматрају стратешким партнерством, које доприноси одрживом и дугорочном развоју пословања, како на националном тако и на регионалном и ширем нивоу. Партнерство пружа могућности да међусобно надограђујемо базу знања и искустава и проширујемо пословне конекције и инвестиције у нове прилике, локално и регионално. На подршци коју нам пружају заједно са Министарством пољопривреде неизмерно смо захвални. Радујемо се што ћемо заједно наступити и на највећем сајму у Кини, оценила је Бађин Георгијевић.