Među više od 800 domaćih proizvoda, sa žigom „Čuvarkuća“ koji potvrđuje kvalitet, poverenje kupaca i poslovnih partnera, nalazi se 20 različtih vrsta podnih i zidnih keramičkih pločica kompanije Polet-Keramika. U ovoj firmi ne kriju zadovoljstvo uspehom koji su njihovi proizvodi ostvarili u okviru projekata Privredne komore Srbije
„Stvarano u Srbiji“ i najavljuju da će za žig kandidovati i nove. Sticanje prava na upotrebu žiga „Čuvarkuća“ znak je prestiža i značajna privilegija koju su proizvodi ove firme zaslužili kao rezultat rada, znanja, truda i ulaganja domaćeg proizvođača, poručuju iz Polet-Keramike.
„Projekat ‘Stvarano u Srbiji’ je potvrda da Srbija ima vrhunske proizvode koji su rame uz rame sa inostranom konkurencijom. Žig ‘Čuvarkuća’ je garant potrošačima da je više od 80 odsto vrednosti proizvoda stvoreno u Srbiji, da oni ispunjavaju visoke ekološke, tehnološke kriterijume i standarde kvaliteta. Na ovaj način projekat PKS-a podiže ukupnu snagu privrede, daje potsticaj velikim i malim preduzećima da izađu samostalno na tržište. Za sada 20 najprodavanijih podnih i zidnih keramičkih pločica Polet-Keramike ponosno nosi žig što je dodatno ojačalo i istaklo njihovu poziciju na prodajnim mestima“, ističu u kompaniji Polet-Keramika, koja je članica NEXE Grupe.
Kompanija, kako objašnjavaju, neprestano radi na unapređenju kvaliteta i osavremenjavanju dizajna svojih proizvoda. Sa aktuelnom investicijom u proizvodnu opremu koja će omogućiti proširenje asortimana novim proizvodima dimenzija 30×60 i 60×60 cm, Polet-Keramika će takođe aplicirati za dobijanje žiga Čuvarkuća kako bi i dalje opravdali poverenje koje domaći partneri i krajni kupci imaju.
U ovoj firmi ističu da je važno kupovati domaće proizvode jer se na taj način daje podrška domaćoj privredi, stvaranju nove vrednosti, čuvaju se radna mesta, čuva naša privreda, sve ono što nam omogućava da se ekonomski razvijamo još brže. Prepoznatljivost na tržištu, briga o domaćem proizvodu i njegovo potenciranje na domaćem tržištu je od velikog značaja, jer to može da pomogne domaćim proizvođačima da se razvijaju i rastu.
U kompaniji veliku pažnju poklanjaju razvoju ljudskih resursa i novi tim sastavljen od mladih ljudi koji radi u ovoj firmi, doneo je priliv energije koja je rezultirala velikom povratku na domaće i tržišta okolnih zemalja, kako novim idejama, novim proizvodima tako i unapređenjem postojećih procesa i nivoa kvaliteta koji kroz proizvode koji se ovde stvaraju nude domaćem kupcu.
Vizija Polet Keramike kao i čitavog poslovnog sistema NEXE, regionalnog proizvođača građevinskog materijala, jeste biti vodeći domaći proizvođač građevinskih materijala prepoznat po društveno odgovornom poslovanju i održivom stvaranju novih vrednosti ne samo za vlasnike kapitala već isto tako i za svoje kupce, zaposlene i društvenu zajednicu u kojoj posluje.
Polet-Keramika i Nexe grupa prate trendove na tržištu i u proizvodnji keramičkih pločica i ostalih građevinskih materijala, kontinuirano rade na unapređenju poslovanja i ekoloških standarada, a kao poseban aspekt u ovoj firmi ističu društveno odgovorno poslovanje i podizanje kvaliteta života ljudi u zajednici u kojoj deluju.
Kapacitet fabrike je 2.500.000 m2 keramičkih pločica godišnje, zaposljava 150 radnika, a izvozi na tržišta Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Bugarske, Rumunije, Mađarske, Slovenije, Češke, Slovačke.