Домаће плочице, светски квалитет - Стварано у Србији

Домаће плочице, светски квалитет

петак, 10.12.2021.

Међу више од 800 домаћих производа, са жигом „Чуваркућа“ који потврђује квалитет, поверење купаца и пословних партнера, налази се 20 различтих врста подних и зидних керамичких плочица компаније Полет-Керамика. У овој фирми не крију задовољство успехом који су њихови производи остварили у оквиру пројеката Привредне коморе Србије

„Стварано у Србији“ и најављују да ће за жиг кандидовати и нове. Стицање права на употребу жига „Чуваркућа“ знак је престижа и значајна привилегија коју су производи ове фирме заслужили као резултат рада, знања, труда и улагања домаћег произвођача, поручују из Полет-Керамике.
„Пројекат ‘Стварано у Србији’ је потврда да Србија има врхунске производе који су раме уз раме са иностраном конкуренцијом. Жиг ‘Чуваркућа’ је гарант потрошачима да је више од 80 одсто вредности производа створено у Србији, да они испуњавају високе еколошке, технолошке критеријуме и стандарде квалитета. На овај начин пројекат ПКС-а подиже укупну снагу привреде, даје потстицај великим и малим предузећима да изађу самостално на тржиште. За сада 20 најпродаванијих подних и зидних керамичких плочица Полет-Керамике поносно носи жиг што је додатно ојачало и истакло њихову позицију на продајним местима“, истичу у компанији Полет-Керамика, која је чланица NЕXЕ Групе.

Компанија, како објашњавају, непрестано ради на унапређењу квалитета и осавремењавању дизајна својих производа. Са актуелном инвестицијом у производну опрему која ће омогућити проширење асортимана новим производима димензија 30×60 и 60×60 цм, Полет-Керамика ће такође аплицирати за добијање жига Чуваркућа како би и даље оправдали поверење које домаћи партнери и крајни купци имају.
У овој фирми истичу да је важно куповати домаће производе јер се на тај начин даје подршка домаћој привреди, стварању нове вредности, чувају се радна места, чува наша привреда, све оно што нам омогућава да се економски развијамо још брже. Препознатљивост на тржишту, брига о домаћем производу и његово потенцирање на домаћем тржишту је од великог значаја, јер то може да помогне домаћим произвођачима да се развијају и расту.
У компанији велику пажњу поклањају развоју људских ресурса и нови тим састављен од младих људи који ради у овој фирми, донео је прилив енергије која је резултирала великом повратку на домаће и тржишта околних земаља, како новим идејама, новим производима тако и унапређењем постојећих процеса и нивоа квалитета који кроз производе који се овде стварају нуде домаћем купцу.

Визија Полет Керамике као и читавог пословног система NЕXЕ, регионалног произвођача грађевинског материјала, јесте бити водећи домаћи произвођач грађевинских материјала препознат по друштвено одговорном пословању и одрживом стварању нових вредности не само за власнике капитала већ исто тако и за своје купце, запослене и друштвену заједницу у којој послује.

Полет-Керамика и Nеxе група прате трендове на тржишту и у производњи керамичких плочица и осталих грађевинских материјала, континуирано раде на унапређењу пословања и еколошких стандарада, а као посебан аспект у овој фирми истичу друштвено одговорно пословање и подизање квалитета живота људи у заједници у којој делују.
Капацитет фабрике је 2.500.000 м2 керамичких плочица годишње, запосљава 150 радника, а извози на тржишта Хрватске, Босне и Херцеговине, Црне Горе, Македоније, Албаније, Бугарске, Румуније, Мађарске, Словеније, Чешке, Словачке.

 

 

Подели на:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin