ДОМАЋЕ КУЋНЕ ТКАНИНЕ ЧУВАРКУЋА ДОМА: Јагодински Текстил први добио жиг - Стварано у Србији

ДОМАЋЕ КУЋНЕ ТКАНИНЕ ЧУВАРКУЋА ДОМА: Јагодински Текстил први добио жиг

понедељак, 16.11.2020.

КОМПАНИЈА „Текстил“ у Јагодини, произвођач квалитетног текстила за сваку просторију у кући, квалитетом и традицијом, а пре свега пословном филозофијом и тежњом да утемељи позицију на тржишту и унапреди препознатљивост производа код потрошача, имаће важан посао промотера производа са жигом „Чуваркуће“ у индустрији у којој је све мање домаћих произвођача.
Успешна прича јагодинског „Текстила“, прве компаније текстилног сектора Србије, која је кандидовала производе за жиг „Чуваркућа“, у оквиру пројекта „Стварано у Србији“ Привредне коморе Србије, почиње као и многе друге, у малој породичној радионици.
Пређени пут од предузетника са једном, основном машином у малој радионици, до произвођача са најсавременијом опремом за производњу текстила, линијама за производњу пунила и термовате, за израду јоргана, прекривача и покривача, штепоматима, опремом за вез и дигиталну штампу, није био ни лак ни брз, али су се труд, одговорност, посвећеност вредностима, пре свега, људима који ту вредност стварају, исплатили.
Пионир у приватном предузетништву, у овој области, „Текстил“ је из године у годину повећавао обим производње, подизао нове објекте, иновирао технологију, запошљавани су обучени радници. Захваљујући тиму високообучених радника у производњи, тиму добрих менаџера, праћењу трендова у области текстила за домаћинство, као и савременој технологији и сталним инвестицијама, фирма је у успону. Машина за вез и дигиталну штампу су новије инвестиције, са циљем да се одговори на захтеве потрошача.
На горњој лествици вредности ове производне компаније јесу људи, посвећеност дугорочном улагању у запослене који знањем и креативношћу стварају трајну вредност.
– Тренутно имамо око 120 запослених, налажење новог кадра је изазов, па је компанија ушла и у програм Владе Србије „Моја прва плата“, са циљем да пронађе и запосли нове младе људе – говори Марина Мишић, маркетинг координатор компаније „Текстил“.
Тржишно искуство „Текстила“, када је у питању извоз, обухвата пласман у Македонији, Црној Гори, Босни и Херцеговини, Хрватској, Словенији, Немачкој, Грчкој и Аустрији, а жеља је покривање и других земаља ЕУ. На домаћем тржишту теже проширењу листе малопродајних објеката и трговинских ланаца са којима сарађују.
Нову енергију уносе и млађи чланови породице, који 2011. године креирају сопствени бренд „Беби текстил“, у који се од самих почетака улаже много љубави и пажње. Знање и искуство, у синергији са визионарским идејама нове генерације, допринели су да настане посебан текстилни програм маштовитог дизајна младог креативног тима, од брижљиво бираних и третираних природних материјала, који прати бебе у здравом одрастању.
– Трудимо се да размишљамо визионарски и иновативне идеје претварамо у праве производе кроз креативан тимски рад, као и контакт са купцима и добављачима. У фирми промовишемо културу транспарентне комуникације, јер је то начин да остваримо пун потенцијал наших запослених и да се континуирано развијамо. За нас одрживост представља материјал који користимо, а трудимо се да буде најбољи избор и за људе и за природу. Настојимо да наши производи трају и да купац дуго ужива у њима. Гаранцију квалитета материјала коришћених у производњи потврђује сертификат ОЕКО-ТЕX Стандард 100, који подразумева производ у складу са еколошким стандардима, без штетних супстанци – каже Милорад Павловић, директор Беби програма компаније „Текстил“, који са супругом Јеленом успешно развија нове програме, проширујући асортиман „Текстила“.
Новина је и текстилни програм за кућне љубимце који обухвата кревете, јастуке, прекриваче, заштиту за аутомобил приликом превоза паса и мачака, а већ је препознат на тржиштима и нашао је пут до купаца.

НА ЛИСТИ 71 ПРОИЗВОД
Још од прве презентације пројекта „Стварано у Србији“ били смо мотивисани да производе обележимо жигом „Чуваркућа“. Да покренемо овај део тржишта, утемељимо позицију у Србији, продубимо однос са партнерима, посебно са купцима, истакла је Јасмина Петронијевић, руководилац производне хале „Текстила“.
– За сада је 71 наш производ остварио право на жиг – казала је Петронијевић. – Једна од предности наше производње је да купујемо сирово влакно, комплетно га обрађујемо, а сами правимо пунило за јоргане, деке, прекриваче и покриваче, као и термо вату од сировог материјала. Шијемо и амбалажу за производе.
Посебност ових производа, према речима Немање Јовановића из Удружења за текстил Привредне коморе Србије, јесте у квалитету материјала, начину производње и модерном дизајну.

Подели на:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin