DOMAĆE KUĆNE TKANINE ČUVARKUĆA DOMA: Jagodinski Tekstil prvi dobio žig - Stvarano u Srbiji

DOMAĆE KUĆNE TKANINE ČUVARKUĆA DOMA: Jagodinski Tekstil prvi dobio žig

ponedeljak, 16.11.2020.

KOMPANIJA „Tekstil“ u Jagodini, proizvođač kvalitetnog tekstila za svaku prostoriju u kući, kvalitetom i tradicijom, a pre svega poslovnom filozofijom i težnjom da utemelji poziciju na tržištu i unapredi prepoznatljivost proizvoda kod potrošača, imaće važan posao promotera proizvoda sa žigom „Čuvarkuće“ u industriji u kojoj je sve manje domaćih proizvođača.
Uspešna priča jagodinskog „Tekstila“, prve kompanije tekstilnog sektora Srbije, koja je kandidovala proizvode za žig „Čuvarkuća“, u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“ Privredne komore Srbije, počinje kao i mnoge druge, u maloj porodičnoj radionici.
Pređeni put od preduzetnika sa jednom, osnovnom mašinom u maloj radionici, do proizvođača sa najsavremenijom opremom za proizvodnju tekstila, linijama za proizvodnju punila i termovate, za izradu jorgana, prekrivača i pokrivača, štepomatima, opremom za vez i digitalnu štampu, nije bio ni lak ni brz, ali su se trud, odgovornost, posvećenost vrednostima, pre svega, ljudima koji tu vrednost stvaraju, isplatili.
Pionir u privatnom preduzetništvu, u ovoj oblasti, „Tekstil“ je iz godine u godinu povećavao obim proizvodnje, podizao nove objekte, inovirao tehnologiju, zapošljavani su obučeni radnici. Zahvaljujući timu visokoobučenih radnika u proizvodnji, timu dobrih menadžera, praćenju trendova u oblasti tekstila za domaćinstvo, kao i savremenoj tehnologiji i stalnim investicijama, firma je u usponu. Mašina za vez i digitalnu štampu su novije investicije, sa ciljem da se odgovori na zahteve potrošača.
Na gornjoj lestvici vrednosti ove proizvodne kompanije jesu ljudi, posvećenost dugoročnom ulaganju u zaposlene koji znanjem i kreativnošću stvaraju trajnu vrednost.
– Trenutno imamo oko 120 zaposlenih, nalaženje novog kadra je izazov, pa je kompanija ušla i u program Vlade Srbije „Moja prva plata“, sa ciljem da pronađe i zaposli nove mlade ljude – govori Marina Mišić, marketing koordinator kompanije „Tekstil“.
Tržišno iskustvo „Tekstila“, kada je u pitanju izvoz, obuhvata plasman u Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji, Nemačkoj, Grčkoj i Austriji, a želja je pokrivanje i drugih zemalja EU. Na domaćem tržištu teže proširenju liste maloprodajnih objekata i trgovinskih lanaca sa kojima sarađuju.
Novu energiju unose i mlađi članovi porodice, koji 2011. godine kreiraju sopstveni brend „Bebi tekstil“, u koji se od samih početaka ulaže mnogo ljubavi i pažnje. Znanje i iskustvo, u sinergiji sa vizionarskim idejama nove generacije, doprineli su da nastane poseban tekstilni program maštovitog dizajna mladog kreativnog tima, od brižljivo biranih i tretiranih prirodnih materijala, koji prati bebe u zdravom odrastanju.
– Trudimo se da razmišljamo vizionarski i inovativne ideje pretvaramo u prave proizvode kroz kreativan timski rad, kao i kontakt sa kupcima i dobavljačima. U firmi promovišemo kulturu transparentne komunikacije, jer je to način da ostvarimo pun potencijal naših zaposlenih i da se kontinuirano razvijamo. Za nas održivost predstavlja materijal koji koristimo, a trudimo se da bude najbolji izbor i za ljude i za prirodu. Nastojimo da naši proizvodi traju i da kupac dugo uživa u njima. Garanciju kvaliteta materijala korišćenih u proizvodnji potvrđuje sertifikat OEKO-TEX Standard 100, koji podrazumeva proizvod u skladu sa ekološkim standardima, bez štetnih supstanci – kaže Milorad Pavlović, direktor Bebi programa kompanije „Tekstil“, koji sa suprugom Jelenom uspešno razvija nove programe, proširujući asortiman „Tekstila“.
Novina je i tekstilni program za kućne ljubimce koji obuhvata krevete, jastuke, prekrivače, zaštitu za automobil prilikom prevoza pasa i mačaka, a već je prepoznat na tržištima i našao je put do kupaca.

NA LISTI 71 PROIZVOD
Još od prve prezentacije projekta „Stvarano u Srbiji“ bili smo motivisani da proizvode obeležimo žigom „Čuvarkuća“. Da pokrenemo ovaj deo tržišta, utemeljimo poziciju u Srbiji, produbimo odnos sa partnerima, posebno sa kupcima, istakla je Jasmina Petronijević, rukovodilac proizvodne hale „Tekstila“.
– Za sada je 71 naš proizvod ostvario pravo na žig – kazala je Petronijević. – Jedna od prednosti naše proizvodnje je da kupujemo sirovo vlakno, kompletno ga obrađujemo, a sami pravimo punilo za jorgane, deke, prekrivače i pokrivače, kao i termo vatu od sirovog materijala. Šijemo i ambalažu za proizvode.
Posebnost ovih proizvoda, prema rečima Nemanje Jovanovića iz Udruženja za tekstil Privredne komore Srbije, jeste u kvalitetu materijala, načinu proizvodnje i modernom dizajnu.

Podeli na:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin