Čuvarkuće potvrđuju standarde zelene ekonomije - Stvarano u Srbiji

Čuvarkuće potvrđuju standarde zelene ekonomije

subota, 17.07.2021.

Proizvodi sa žigom „Čuvarkuća“, osim po kvalitetu i domaćem poreklu, prepoznati su i po poštovanju zahtevnih principa zelene ekonomije. To potvrđuje kompanija Alumil YU Industry iz Nove Pazove dobitnik znaka za profile koji se izrađuju od recikliranih materijala.

Generalni direktor kompanije Stilianos Cokturidis ( Stylianos Tsoktouridis) ističe da su se prijavili za „čuvarkuću“ jer veruju u vrednost domaće proizvodnje, njenog doprinosa lokalnoj ekonomiji i industrijskom rastu i održivoj budućnosti lokalnih zajednica.

„Svi naši proizvodi se izrađuju upravo ovde u Srbiji, u našoj fabrici u Novoj Pazovi koja ispunjava sve najsavremenije standarde i zahteve naše industrije“, kaže Cokturidis i dodaje da će u budućnosti aplicirati za žig „Čuvarkuća“ sa novim, još sofisticiranijim proizvodima koji će biti namenjeni izvozu i plasmanu na automobilska tržišta Evrope, pa i šire. Po njegovim rečima projekat „ Stvarano u Srbiji“ je projekat koji brendira oznaku porekla.

„Od kada sam došao u Srbiju, primećujem ubrzani rast i razvoj koji je snažno povezan sa time da ova zemlja može da proizvede visoko kvalitetne, sofisticirane i jedinstvene proizvode, u mnogim privrednim granama, dakle ne samo u domenu industrije, već i u oblasti tehnologija, automobilske proizvodnje, aeronautike, finansija, turizma, sektora usluga“, kaže Stilianos.

Prema njegovim rečima srpski proizvodi su dostigli, a u nekim oblastima i prevazišli, kvalitet robe koji se vezuje za zemlje sa tradicionalno ustrojenim sistemom proizvodnje.

„Vreme je da se oznaka porekla iz Srbije brendira kako bi ona u svesti potrošača dobila uvažavanje koje zaslužuje čime bi se pomoglo njeno širenje na druga tržišta. Srpski proizvodi su kvalitetni proizvodi koji pružaju odličan odnos cene i kvaliteta i vreme je da ceo svet to sazna“, ističe Cokturidis.

„ Čuvarkuća“ ,kaže, doneće povećanje profita i doprineće većoj prepoznatiljivosti brenda, ali čak i da se to ne odrazi odmah na prodaju veća svest o brendu će biznisu na duge staze doneti koristi.

„Jedna kompanija postaje uspešan brend koji je prepoznat na tržištu onda kada korisnici mogu da prepoznaju vrednosti kompanije kroz jedinstvenost proizvoda, čak i onda kad ne čuju ili ne vide samo ime kompanije“, kaže Cokturidis.
Antrfile 1
Lider u proizvodnji aluminijumskih profila
Alumil YU Industry, deo Alumil Grupe, je firma osnovana i registrovana u Srbiji, koja se od svog osnivanja 2001. godine pozicionirala kao lider u proizvodnji aluminijumskih profila na tržištu Srbije i regiona.

Alumil Yu trenutno zapošljava preko 370 ljudi uključenih u celokupan proizvodni, logistički, distributivni i prodajni proces, a skoro 70 odsto proizvodnje se izvozi na tržišta Poljske, Mađarske, Nemačke, Austrije, Francuske, Grčke, Hrvatske i Ujedinjenog kraljevstva.

„Fokusirani smo na dalje sprovođenje naših korporativnih planova, što će našoj kompaniji omogućiti dalji rast, dalji razvoj sofisticiranih aluminijumskih sistema za ova tržišta i dovesti do otvaranja novih radnih mesta i povećanje izvoza čime se doprinosi lokalnoj ekonomiji i industrijskom rastu“, zaključuje Cokturidis.

Podeli na:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin