Чуваркуће потврђују стандарде зелене економије - Стварано у Србији

Чуваркуће потврђују стандарде зелене економије

субота, 17.07.2021.

Производи са жигом „Чуваркућа“, осим по квалитету и домаћем пореклу, препознати су и по поштовању захтевних принципа зелене економије. То потврђује компанија Алумил YU Industry из Нове Пазове добитник знака за профиле који се израђују од рециклираних материјала.

Генерални директор компаније Стилианос Цоктуридис ( Stylianos Tsoktouridis) истиче да су се пријавили за „чуваркућу“ јер верују у вредност домаће производње, њеног доприноса локалној економији и индустријском расту и одрживој будућности локалних заједница.

„Сви наши производи се израђују управо овде у Србији, у нашој фабрици у Новој Пазови која испуњава све најсавременије стандарде и захтеве наше индустрије“, каже Цоктуридис и додаје да ће у будућности аплицирати за жиг „Чуваркућа“ са новим, још софистициранијим производима који ће бити намењени извозу и пласману на аутомобилска тржишта Европе, па и шире. По његовим речима пројекат „ Стварано у Србији“ је пројекат који брендира ознаку порекла.

„Од када сам дошао у Србију, примећујем убрзани раст и развој који је снажно повезан са тиме да ова земља може да произведе високо квалитетне, софистициране и јединствене производе, у многим привредним гранама, дакле не само у домену индустрије, већ и у области технологија, аутомобилске производње, аеронаутике, финансија, туризма, сектора услуга“, каже Стилианос.

Према његовим речима српски производи су достигли, а у неким областима и превазишли, квалитет робе који се везује за земље са традиционално устројеним системом производње.

„Време је да се ознака порекла из Србије брендира како би она у свести потрошача добила уважавање које заслужује чиме би се помогло њено ширење на друга тржишта. Српски производи су квалитетни производи који пружају одличан однос цене и квалитета и време је да цео свет то сазна“, истиче Цоктуридис.

„ Чуваркућа“ ,каже, донеће повећање профита и допринеће већој препознатиљивости бренда, али чак и да се то не одрази одмах на продају већа свест о бренду ће бизнису на дуге стазе донети користи.

„Једна компанија постаје успешан бренд који је препознат на тржишту онда када корисници могу да препознају вредности компаније кроз јединственост производа, чак и онда кад не чују или не виде само име компаније“, каже Цоктуридис.
Антрфиле 1
Лидер у производњи алуминијумских профила
Алумил YU Industry, део Alumil Grupe, је фирма основана и регистрована у Србији, која се од свог оснивања 2001. године позиционирала као лидер у производњи алуминијумских профила на тржишту Србије и региона.

Алумил Yu тренутно запошљава преко 370 људи укључених у целокупан производни, логистички, дистрибутивни и продајни процес, а скоро 70 одсто производње се извози на тржишта Пољске, Мађарске, Немачке, Аустрије, Француске, Грчке, Хрватске и Уједињеног краљевства.

„Фокусирани смо на даље спровођење наших корпоративних планова, што ће нашој компанији омогућити даљи раст, даљи развој софистицираних алуминијумских система за ова тржишта и довести до отварања нових радних места и повећање извоза чиме се доприноси локалној економији и индустријском расту“, закључује Цоктуридис.

Подели на:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin