Куповином производа са жигом Чуваркућа, у оквиру пројекта „Стварано у Србији“, чува се домаћа економија, омогућавају нове инвестиције и отварају нова радна места, поручио је данас председник Привредне коморе Србије (ПКС) Марко Чадеж и навео да се поједини производи који су обележени овим жигом продају и до 40 одсто више.
Чадеж је обилазећи супермаркет Идеа Супер на Новом Београду са министарком трговине, туризма и телекомуникација Татјаном Матић и генералном директорком компаније Mercator-S, Виолетом Ковачевић, позвао грађане да купују „Чуваркуће“ јер се на тај начин чува Србија.
„Акција се одвија веома добро. Поједини производи који су обележени овим жигом имају раст у продаји до 40 одсто. Када купите производ са жигом Чуваркуће знате да сте уложили свој новац у производ који је створен у Србији, који гради радна места, омогућава нове инвестиције, чува економију наше земље“, изјавио је Чадеж.
Министарка трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић рекла је да домаћи производи који носе ознаку „Чуваркућа“ по свом квaлитету с пуним правом могу да се нађу у великим трговинским ланцима широм Европске уније.
Поред домаћих производа који су произведени у Србији, и који су изузетног квалитета, сви производи означени жигом Чуваркућа задовољавају и више од прописаних стандарда, рекла је Матићева наводећи да је важно да стране компаније које раде у нашој земљи користе домаће сировине.
Србија је, додаје, међу малобројним земљама у свету па и у Европској унији, која је током ванредног стања и најтежег периода пандемије имала несметану снабдевеност продајних објеката прехрамбеним производима домаћег, али и страног порекла.
Виолета Ковачевић, генерална директорка компаније Mercator-S, рекла је да су Mercatorovi „Укуси мога краја“ аутентичан српски бренд чији су производи изузетно високог квалитета направљени од домаће сировине по традиционалним рецепртурама.
Пројекат ПКС „Стварано у Србији“ са жигом Чуваркућа је направио велики подстрек за јачање домаће производње у свим производним сферама, рекла је Ковачевић.
„Изузетно је важно да брендирамо домаће производе, не само ради бољег пласмана на домаћем него и на извозним тржиштима“, истакла је Ковачевић.
За жиг „Чуваркућа” конкурисало је више од 600 производа, од којих је око 400 прошло комплетну процедуру и већ понело ову ознаку, а шест највећих трговинских ланаца у Србији, у више од 800 малопродајних објеката промовише „Чуваркуће“.
Прве „Чуваркуће“ додељене су крајем августа, највише их је у прехрамбеној индустрији, а носиоци жига су такође и производи српског металског, хемијског, грађевинског, фармацеутског, текстилног сектора.