Пројекат Привредне коморе Србије „Стварано у Србији“ подржала је компанија ДИС и у својим малопродајним објектима ознаком „Чуваркућа“ обележила производе који су стекли право на овај колективни жиг као потврду квалитета и домаћег порекла, али и својим „Добро“ производима увећала породицу „Чуваркућа“.
„Захвални смо домаћем ланцу ДИС који се укључио у акцију не само да добије жиг за своје ‘Добро’ производе него и да кроз свој ланац пласира и друге производе који су до сада освојили право на жиг, захваљујући квалитету и домаћем пореклу“, изјавио је Марко Чадеж, председник ПКС, који је данас са Иваном Шулеићем, генералним директором ДИС-а обишао маркет у Панчеву и обележио „Чуваркуће“.
Указујући на то шта представља жиг „Чуваркућа“, зашто је заиста важан и шта купци чине одабиром и куповином ових производа, Чадеж је истакао да су то „производи који имају 80 одсто вредности створене у Србији и на којима су радили домаћи људи, домаћа привреда, добављачи и када потрошачи одаберу овај производ, чувају њихова и своја радна места, размишљају о томе како ћемо живети у будућности, какве ћемо школе и путеве имати.“
„Тим чином куповине чува се Србија“, поручио је Чадеж.
“У складу са пословном политиком ДИС-а, чији се принципи од самог настанка компаније заснивају на промоцији квалитетних домаћих производа и произвођача, а на тај начин и бризи о целокупној привреди наше земље, поред 5 наведених Добро производа, у нашим маркетима вас очекује још скоро стотину врхунских домаћих артикала који, такође, носе ознаку „Чуваркућа“. Још једном желимо да се захвалимо Привредној комори Србије на указаном поверењу, као и да истакнемо задовољство због тога што смо постали део платформе која се одликује вредностима и начелима у које наша компанија верује и које чува од самог настанка”, рекао је Иван Шулеић, генерални директор компаније ДИС.
„ДИС је домаћи трговински ланац који послује три деценије и у својој мрежи броји 35 маркета и 170 франшизних партнера са разрађеном дистрибуцијом. Прве „Чуваркуће“ компаније ДИС су: „Добро дуготрајно млеко 2,8%“, „Добро јабука сок“, „Добро јогурт 2,8%“, „Добро слатки кекс“ и „Добро српски сир“. Ови производи, како истичу у компанији, међу потрошачима су увелико пронашли своје место, а након добијања жига очекујемо да постану још чешћи избор.
„Стварано у Србији”, један је од кључних пројеката које ПКС реализује у сарадњи са привредом са циљем да подржи домаће производе и произвођаче и унапреди свест потрошача о значају њихове куповине. „Чуваркућа” је наш начин да станемо иза домаће привреде и скренемо пажњу купцима на најквалитетније и најздравије производе домаћег рада и памети – на најбоље из наше куће. Компаније, домаће и стране које послују у Србији, произвођачи и трговци, препознале су вредност те подршке. За само неколико месеци, за „Чуваркућу” је конкурисало 572 производа од којих је 393 већ понело ову ознаку, а шест највећих трговинских ланаца у више од 800 објекaта удомило је „Чуваркуће“.