СОК ОД АРОНИЈЕ ОСВАЈА ТРЖИШТЕ: Колективни жиг као потврда квалитета иновативним производима компаније Хоф - Стварано у Србији

СОК ОД АРОНИЈЕ ОСВАЈА ТРЖИШТЕ: Колективни жиг као потврда квалитета иновативним производима компаније Хоф

понедељак, 16.11.2020.

МЛАДА компанија „Хоф“ из Београда, произвођач домаћих сокова од ароније, један је од носилаца жига „Чуваркуће“ Привредне коморе Србије. У тој компанији очекују да ће жиг као потврда домаће производње и квалитета помоћи њиховим производима да буду видљивији и да постану препознатљив бренд на тржишту Србије. Мотив да се укључе у пројекат „Стварано у Србији“, у компанији су нашли и у потрази за решењима и подршком у превазилажењу кризе изазване короном и смањеног пословања кроз ХОРЕЦА канале.
Власник компаније „Хоф“ Милутин Пантић, чији је матични сок од ароније понео жиг „Чуваркућа“, истиче да је први критеријум за жиг квалитет производа, а затим домаће порекло.
– Сви наши производи су резултат потпуно домаће производње, прераде, узгоја, рада укључујући и дизајн – објаснио је Пантић. – Цела идеја и реализација настали су у Србији, од воћа до визуелног идентитета нашег бренда, све је створено овде. Жиг „Чуваркућа“ велика је подршка малим произвођачима у Србији, још је важнији континуитет акције „Стварано у Србије“.
Компанија „Хоф“ настала је из интересовања неколико пријатеља који су почели да се баве аронијом као воћем изузетних својстава, које је благотворно за здравље, али које није довољно искоришћено и присутно на нашем тржишту, објашњава Пантић и додаје да је то одредило пословну стратегију усмерену на стварање производа који чувају све квалитете ароније, а да су при томе занимљиви за тржиште.
– Прерадили смо аронију тако да она није изгубила ништа од својих карактеристика, али је укус постао допадљив – каже Пантић. – Тако су настали намази, надеви и матични сок од ароније, са ниским процентом шећера, којим смо конкурисали за жиг „Чуваркућа“, јер сматрамо да ће то допринети додатној препознатљивости наших производа код купаца, а самим тим и већој продаји.
У компанији „Хоф“ верују у квалитет својих производа и истичу да су у плану додатна улагања, како би се проширили капацитети производње и покренуо извоз на инострана тржишта. Засад, њихови производи се могу пронаћи у познатим трговинским ланцима на нашем тржишту, а неретко се могу пробати и у престижним ресторанима који их користе у припреми дезерта али и других јела са фузијом укуса.
Како истичу, велике напоре улажу у едукацију и стварање поверења код потрошача јер на тржишту Србије тек треба да се развије свест о значају и корисним својствима производа од ароније.

– Како би овај нов и квалитетан производ био презентован и прихваћен на нашем тржишту, улажемо напоре у едукацију потрошача, а сматрамо да ће управо жиг „Чуваркућа“ допринети стварању већег поверења у квалитет наших производа – рекао је Пантић. – У овој фази конкурисали смо за „Чуваркућу“ само матичним соком од ароније, који има другачије карактеристике од осталих сокова на тржишту.
Према његовим речима, очекује да ће, после добијања жига, квалитет овог производа препознати и крајњи потрошачи. Истиче да ће у наредном периоду компанија „Хоф“ конкурисати и са осталим производима из асортимана. У новонасталим околностима, због пандемије ковида 19 и смањеног пословања кроз ХОРЕЦА канале, преусмерили су се и на онлајн продају како би били директно доступни купцима.

КВАЛИТЕТНА САРАДЊА СА ПКС
САРАДЊА са Привредном комором Србије је веома квалитетна и дугорочна.
– Учествовали смо на бројим домаћим сајмовима у организацији ПКС, као и у међународним пројектима – истакао је Пантић. – У новонасталим условима пословања од великог значаја је да сви учесници у пројекту „Стварано у Србији“ остану активни и доследни постављеним циљевима. ПКС треба да настави са овом иницијативом и да у континуитету афирмише наше компаније које својим трудом и улагањима стварају висококвалитетне производе.

Подели на:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin