DOMAĆI proizvod, dodatak ishrani, alixir 400 protect, kompanije Pharmanova, među prvima je poneo žig „Čuvarkuća“ u farmaceutskom sektoru i pravi je primer domaćeg razvoja i proizvodnje.
Proizvod je rezultat višegodišnjeg istraživanja naših stručnjaka – doktora i specijalista hemijskih, tehnoloških, farmaceutskih i medicinskih nauka. Od razvoja inovativnog procesa proizvodnje polifenola, moćnih antioksidansa dobijenih iz prirodnog izvora, preko razvoja proizvoda koji na komforan način omogućava njihovu dnevnu primenu, do dokazivanja bezbednosti i povoljnog dejstva proizvoda na ljudsko zdravlje.
– Projekat Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ dopao nam se kao ideja da pokažemo da na našem tržištu postoje proizvodi stvoreni sopstvenim snagama, korišćenjem resursa iz Srbije – istakla je Aleksandra Mirić, direktorka kompanije Pharmanova.
– To nije lako, imajući u vidu industriju u kojoj poslujemo i u kojoj se razvoj sirovina i proizvoda uglavnom oslanja na istraživanja u velikim i bogatim zemljama. Alixir 400 protect je razvijen u Srbiji – aktivna supstanca, ekstrakt aronije sa visokim sadržajem polifenola i gotov proizvod jesu plod rada domaćih proizvođača. Ispitivanja koja smo sprovodili na proizvodu kako bismo dokazali njegova dejstva na ljudsko zdravlje su sprovedena u Srbiji, uz angažovanje ustanova koje poseduju kvalitetne resurse da to urade na način koji se prepoznaje u svetu.
IZ OBRENOVCA U SVET
PHARMANOVA je domaća farmaceutska kuća koja je ušla u tridesetu godinu poslovanja, sa proizvodnjom i sedištem u Srbiji, predstavništvima u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji. Izvoze na evropsko, azijsko i tržište Severne Afrike. Osnovu poslovanja čine razvoj i proizvodnja dodataka ishrani, lekova, medicinskih sredstava i kozmetike u fabrici u Obrenovcu. Kompanija zapošljava oko 150 ljudi i osim proizvodnje sopstvenih proizvoda realizuje i partnerstva u uslužnoj proizvodnji sa renomiranim farmaceutskim kompanijama.
Klinička istraživanja potvrdila su pozitivna dejstva jedinjenja polifenola na zdravlje i zaštitu u organizmu i naša čuvarkuća alixir 400 protect pomaže u zaštiti ćelija od oštećenja slobodnim radikalima u oksidativnom stresu i sprečavanju nastanka posledičnih oboljenja, objasnila je Mirićeva. Dodaje da je žig „Čuvarkuća“ i dokaz da je relevantno telo u našoj zemlji procenilo kvalitet proizvodnje i proizvoda i donelo odluku da proizvod zaslužuje da bude predstavljen javnosti na poseban način.
Akcija „Stvarano u Srbiji“ i žig „Čuvarkuća“ predstavljaju ohrabrenje i srpskim proizvođačima i srpskim potrošačima – da se domaći proizvod promoviše, ceni i da je prepoznat i istaknut njegov kvalitet.
– Kao dugogodišnji učesnik u zdravstvenom sektoru, brinemo se za svoju reputaciju kao farmaceutska kuća, kao poslodavac, poslovni partner u lancu snabdevanja naših partnera, i najvažnije kao porodična kompanija sa tradicijom i ugledom od osnivanja 1991. godine – rekla je Mirićeva.
– Naš cilj od početka postojanja jeste da brend Pharmanova bude sinonim kvalitetnog proizvoda, pouzdanog poslovanja i kompetentnih ljudi, čemu neprekidno težimo. U portfoliju imamo oko 40 proizvoda, svake godine razvijamo nove, a standardi proizvodnje, tehnologija i kontrola kvaliteta moraju da budu na najvišem nivou kako bi održali visok kvalitet proizvoda, po čemu je Pharmanova i prepoznata na tržištu. Za uspeh su potrebni znanje, vreme, sreća i tim koji deli iste vrednosti.
SVI MOGU U AKCIJU
DOBRO je i što u izbor može da uđe proizvod iz bilo koje kategorije – treba da pokažemo da je moguće uraditi proizvod u Srbiji, od domaćih sirovina i domaćim radom – naglasila je Aleksandra Mirić, direktorka kompanije Pharmanova.
– Treba ohrabriti sve industrije da se uključe u ovu akciju, jer mi ne znamo šta se sve to proizvodi u Srbiji i na šta treba da budemo ponosni. Akcija „Stvarano u Srbiji“ to treba da promeni.
Pharmanova kontinuirano investira u proizvodnju, inovacije, tehnologiju, obuke i specijalizacije zaposlenih. Svake godine se na tržištu pojavi po nekoliko novih proizvoda kompanije Pharmanova. U toku 2020. godine, uprkos pandemiji, lansirali su nekoliko novih proizvoda „mendijaxon“, „zankaf“, „utidry“, „gvožđe direkt“, „soldzevit 1.000“ i „vitamin c“ sa cinkom koji svima pomažu u borbi za bolji imunitet u doba epidemije. U vreme pandemije izmenili su plan proizvodnje prateći povećane potrebe tržišta za vitaminima i mineralima i povećali zalihe zbog neizvesnosti snabdevanja.
Prioritet su proizvodi namenjeni zaštiti imuniteta, kako bi osigurali da će tržište dobiti ono što mu je potrebno od domaćeg proizvođača, koji stabilno funkcioniše i orijentisan je na region.