Polet IGK: Čuvarkuće kao potvrda trajanja, posvećenosti i kvaliteta - Stvarano u Srbiji

Polet IGK: Čuvarkuće kao potvrda trajanja, posvećenosti i kvaliteta

petak, 08.01.2021.

Kompanija AD „Polet“ IGK, Novi Bečej sa tradicijom poslovanja dužom od jednog veka, svojim kvalitetnim proizvodima nedavno se upisala u listu čuvarkuća domaće privrede. Moderni termo blokovi velikog formata i različite vrste crepa nosioci su kolektivnog žiga „Čuvarkuća“ u okviru projekta Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“, a kako ističu u kompaniji ovaj znak na „Poletovim“ proizvodima još jedno je priznanje dugogodišnjeg trajanja, kao i posvećenog rada i truda svih zaposlenih.

„Za žig smo konkurisali sa našim proizvodima koji se najviše traže na tržištu, a svi u potpunosti zadovoljavaju standarde i kriterijume za dobijanje ‚Čuvarkuće‘. Proizvode se od prirodnih materijala, veoma kvalitetne gline koja se nalazi pored samih fabrika, iz domaćih resursa, i proizvod su naših zaposlenih. Kontinuirano ulaganje u najsavremenija tehnološka rešenja i razvoj zaposlenih omogućavaju kompaniji proizvodnju artikala koji svojim karakteristikama i izgledom odgovaraju najkompleksnijim zahtevima savremenog tržišta“, rekla je Majda Petković, direktorka kompanije.

U kompaniji očekuju da će sa žigom „Čuvarkuća“ još više dopreti do svesti potrošača, da kupuju domaće kvalitetne proizvode, čime će jačati srpsku ekonomiju i omogućiti da se investira u domaće fabrike koje će moći da se šire, otvaraju nova radna mesta i osiguraju uslove za rad sa većim platama i bolji život, čime će se delom zaustaviti i odlazak mladih u inostranstvo.

„Naša firma je uvek pratila trendove i akcije domaće privrede usmerene na kompanije koje na pravi način utiču na razvoj kako sopstvenog biznisa tako i okruženja i cele privrede. Dalje nastavljamo u istom pravcu, uključivanjem u projekat PKS „Stvarano u Srbiji“ i konkurisanjem za žig ’Čuvarkuća’. Usavršavamo postojeći asortiman i razvijamo nove proizvode sa kojima planiramo da apliciramo za žig“, ukazala je Petković. Projekat PKS, po njenim rečima, predstavlja veliku podršku domaćim proizvođačima u svakom sektoru pa tako i proizvodnji građevinskog materijala. U uslovima velike konkurencije na tržištu, važno je plasirati proizvode koji mogu da pariraju po kvalitetu i performansama bilo kom svetskom konkurentu iz ove industrije. Ukratko – od naše zemlje, naša kuća, naglasila je Petković.

Objašnjava da je za proizvod prepoznat i prihvaćen na tržištu potrebno jačanje domaćih brendova, jačanje sposobnosti proizvođača da se sami razvijaju i investiraju u proizvodnu opremu, da usvajaju moderne tehnologije. Za sve to je potrebna podrška države, povoljniji uslovi finansiranja privrede, kao i druge olakšice koje može da ponudi sa ciljem da proizvodi domaćih proizvođača budu što konkurentniji u Srbiji i inostranstvu.

Ono što „Poletov“ crep izdvaja od konkurencije jeste tradicija duža od 100 godina, uz neprekidno poboljšanje i modernizaciju tehnologije. Imaju širok asortiman proizvoda na koji daju čak 40 godina garancije. Kako objašnjavaju u kompaniji, idu u korak sa vremenom i osluškuju zahteve potrošača. U ponudi je veliki izbor crepa sa postojanim bojama, kao i širok asortiman blokovske robe, sa posebnim akcentom na blok velikog formata, koji se proizvodi u pogonu u Sremskim Karlovcima ističe se visokom termo i zvučnom izolacijom, odličnom čvrstoćom.

Fabrika AD „Polet“ IGK osnovana je 1907. godine, krajem 90-tih prošlog veka dosta je uloženo u modernizaciju i osavremenjivanje proizvodnje, a privatizacijom 2003. godine, kada je postala član renomirane Nexe grupe, nastavljeno je niz ulaganja u kapacitete i uvođenje novih proizvoda. Taj trend kompanija održava i danas, svoje proizvode izvozi na tržišta Crne Gore, BiH, Hrvatske, Severne Makedonije, Rumunije, Slovenije, Bugarske, Mađarske…  Zapošljava 350 radnika, godišnje proizvode više od 30 miliona komada crepa i više od 120 miliona  jedinica (JNF) blokovske robe godišnje.

U vreme pandemije Kovid 19, sa ciljem da se zaštiti zdravlje zaposlenih i efikasno organizuje poslovanje, uvedene su stroge higijenske i bezbednosne mere u fabrici, a za radnike koji putuju na posao iz okolnih mesta obezbeđen je i poseban prevoz. Svi zaposleni primenjuju preporuku za minimalnu međusobnu udaljenost i svi su u obavezi da sve vreme nose maske, rukavice i drugu bezbednosnu opremu. Ista pravila važe i za vozače i distributere, ali i za sve klijente, dobavljače i ostale poslovne partnere i saradnike, s kojima se komunikacija obavlja ili na daljinu, putem video-poziva ili šaltera zatvorenog tipa.

 

Podeli na:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin