Domaća kompanija „Danubius“ planira ulaganje u novu proizvodnu liniju duge testenine, proširenje asortimana i od jeseni nove proizvode u trgovinskim lancima širom Srbije i regiona. Uspešno prvo polugodište u poslovanju kompanije zaokružuje i žig „Čuvarkuća“ odnedavno na proizvodima ovog novosadskog proizvođača brašna i testenina koji je na tržištu duže od jednog veka.
„Žig Čuvarkuća pripao je našim vitaminiziranim testeninama, najprodavanijim oblicima, a to su ’Špageta’ i ’Radijator’. Kvalitet, moderno pakovanje, domaće sirovine i tehnologija, omogućili su da brend ’Danubius’ postane omiljeni izbor potrošača pri kupovini brašna i testenina. Upravo to nas izdvaja od konkurencije i razlog je što su naši proizvodi nosioci ovog prestižnog znaka koji potvrđuje kvalitet i domaće poreklo“ ističe Maša Kondić, marketing menadžer. Danubius vitaminizirana testenina proizvodi se od isključivo domaće pšenične krupice sa dodatkom vitamina A i D.
„Pečat kvaliteta na kraju daju ljudi! Iskusni majstori, koji poznaju testo u dušu i koji znaju kako da tretiraju svako zrno pšenice. Svako treće pecivo ili hleb, testenina ili kolač napravljeni su od proizvoda iz Danubiusa. To je veliko priznanje za nas, ali i odgovornost da nastavimo putem kojim smo išli do sada i opravdamo očekivanja potrošača čemu doprinosi i žig Čuvarkuća“, rekla je Kondić.
Kada se posmatraju duga tradicija i kvalitet proizvoda kompanije Danubius i kvalitet projekta “Stvarano u Srbiji” u okviru koga se dodeljuje žig “Čuvarkuća” koji već sada ima više od 700 proizvoda iz cele Srbije, rezultati u narednom periodu mogu biti samo pozitivni i ići uzlaznom putanjom, poručuju iz kompanije.
Danubius ima veoma širok asortiman proizvoda, a u kompaniji očekuju da će sledeće godine povećati broj proizvoda koji je će nositi pečat “čuvarkuće”.
“Čim je projekat ‘Stvarano u Srbiji’ pokrenut odmah smo odlučili da konkurišemo za ‘Čuvarkuću’, a saradnja sa Privrednom komorom Srbije bila je odlična od samog početka. Pohvale idu na račun kompletnog sistema, od podnošenja zahteva do brzog i efikasnog dobijanja povratnih informacija. Ovaj projekat je veliki uspeh i podrška domaćim proizvodima i proizvođačima. Kvalitetna kampanja koja prati ‚Čuvarkuću‘ sigurno će doprineti jačanju svesti potoršača o značaju kupovine domaćih proizvoda i veoma smo srećni što i naša kompanija ima tu čast da na svojim proizvodima nosi ovaj prestižni žig“, ocenila je Kondić.
103 godine uspešnog poslovanja
Kompanija Danubius je osnovana 1918. godine, a od 2006. godine posluje u okviru sistema Delta Holdinga. Danubius se bavi skladištenjem, sušenjem i prometom žitarica, proizvodnjom mlinskih proizvoda i testenina, sve u skladu sa nacionalnim i međunarodnim standardima bezbednosti hrane. Osnovni asortiman Danubius testenina se sastoji od: vitaminiziranih, durum i integralnih testenina. Korišćenjem savremene tehnologije, originalne recepture i znanja naših vrhunskih stručnjaka, pokazuje da je u domaćoj fabrici moguće napraviti proizvod koji je ravan najboljoj italijanskoj testenini.
Najviše izvoze u region
Danubius svoje proizvode izvozi u Makedoniju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu, Albaniju. Veoma smo ponosni na saradnju sa našim distributerima sa kojima gradimo sjajne poslovne odnose i poverenje više od 10 godina, ističe Maša Kondić. Trenutno u kompaniji zapošljavaju oko 140 radnika, među kojima su iskusni tehnolozi, stručnjaci za proizvodnju i kontrolu kvaliteta kao i vrhunski poznavaoci tržišta, Danubiusov prodajni tim. Takođe, svake godine u okviru programa Mladi lideri, u Danubius dolaze sjajni mladi ljudi koji imaju priliku da uče od vrhunskih stručnjaka.