Domaća kompanija Esensa sa svojih šest sirupa za tretiranje kašlja i iskašljavanje iz kolekcije Pulmint već je treću godinu u projektu Privredne komore Srbije “Stvrano u Srbiji”, a ovi proizvodi nose žig „Čuvarkuća“ kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla.
„Nama je od izuzetnog značaja da kao domaća kompanija učestvujemo u projektu Privredne komore Srbije i da smo se istakli u utakmici sa najboljima u Srbiji za žig ’Čuvarkuća’. Ovaj znak predstavlja garant potrošačima da je više od 80 odsto vrednosti proizvoda stvoreno u Srbiji, što pomaže potrošačima da pri kupovini budu sigurni da kupuju domaće proizvode i samim tim podrže domaću privredu“, ističe Vojin Nikolić, rukovodilac marketinga i koordinator za razvoj u Esensi.
Žig, po njegovim rečima, predstavlja dodatnu vrednost i dokaz kvaliteta, ali i prednost u odnosu na konkurenciju. Takođe, samo podizanje svesti o važnosti domaće proizvodnje ide u korist svim domaćim proizvođačima, jer kapital ostaje u zemlji.
– Sa ’Čuvarkućom’ proizvodi su dobili još jednu dodatu vrednost ispred inostrane konkurencije na osnovu prepoznatljivost kako u Srbiji, tako i u regionu i veoma smo ponosni što imamo proizvode iz Pulmint kolekcije sirupa koji nosi ovo obeležje, rekao je Nikolić.
Očekuje se da će drugi proizvodi biti “Čuvarkuće”
U kompaniji Esensa uvereni su u kvalitet sopstvene proizvodnje i rado prihvataju da proizvode izlože ekspertskoj analizi, a očekuju da će još neki preparati iz njihovog asortimana poneti žig „Čuvarkuća“.
Recept za uspeh spoj tradicije i tehnoloških dostignuća
Kompanija broji skoro 200 zaposlenih, sa paletom od preko 200 proizvoda iz kategorije dijetetskih suplemenata, medicinskih sredstava i kozmetičkih proizvoda, za skoro sva terapeutska područja.
Spoj tradicije i tehnoloških dostignuća, kao i konstantna briga za očuvanje zdravlja cele porodice, rezultirali su originalnim formulacijama zasnovanih na sirovinama dokazane efikasnosti, ispitanog i pretežno domaćeg porekla među kojima su i Marisol rastvori za nos, takođe dobitnik prestižne nagrade „Najbolje iz Srbije“, Propomint sprej za grlo i Burra kozmetika.
„Kvalitet naših proizvoda prepoznat je od strane velikog broja potrošača kako u Srbiji tako i širom sveta, imajući u vidu da se Esensini proizvodi izvoze u 30 zemalja kako u EU tako i na tržištima širom sveta, među kojima su i Azerbejdžan, Malezija, Hong Kong“, naglašava Nikolić.
„Svake godine unapređujemo procese rada, širimo timove i u skladu sa tim gradimo nova radna mesta, pružajući šanse iskusnim kadrovima, kao i mladim ljudima. Učestvovanjem u programu podsticanja zapošljavanja mladih ’Moja prva plata’ želimo da pružimo mogućnost mladima bez radnog iskustva da steknu potrebna znanja i postanu deo kulture koja gradi svoj uspeh kroz zajednički napor“, poručuju iz kompanije.
Investicije u proširenje proizvodnje i laboratorije
U Esensi se konstantno radi na proširenju proizvodnje. Veliki deo proizvodnog pogona adaptira se sa ciljem dobijanja dozvole za povećanje kapaciteta proizvodnje medicinskih sredstava, a pored toga ulažu i u mikrobiološke laboratorije.