Da je Bambi zaista kompanija koja veoma brine o domaćoj privredi, svedoči i činjenica da su brendovi Plazma i Zlatni pek, nosioci žiga „Čuvarkuća“, koji se dodeljuje u okviru projekta Privredne komore Srbije „Stvaramo u Srbiji“. Reč je o prestižnom simbolu koji garantuje da je proizvod, ne samo stvoren u Srbiji, već i izrađen od sirovina domaćeg porekla i vrhunskog kvaliteta, čime Bambi potvrđuje svoju težnju da, stimulišući posredno lokalne proizvođače, doprinosi da dodatna vrednost ostane u zemlji.
Brojne nagrade kako za omiljeni korporativni brend u zemlji, tako i za najomiljeniji brend u kategoriji slatkiša kojim se Bambi diči već 12 godina zaredom, govore o snažnom poverenju i naklonosti potrošača koji od kompanije očekuju samo najbolje. Upravo zato, ulažući u nove tehnologije, inovacije, ali i ljude, naročito generacije koje dolaze i od kojih se očekuje da budu nosioci razvoja, Bambi nastoji da i narednih pola veka ostane simbol kvaliteta, radosti i vrhunskog ukusa.
U 2022. premašeni izvozni rekordi
Od 2019. godine, Bambi je deo Coca-Cola HBC grupe, čime je prilika za širenje na nova tržišta, unapređenje poslovanja i investicije, dodatno osnažena. Uprkos nezahvalnim vremenima, Bambi je ostvario izuzetne poslovne rezultate i samo u 2022. godini na domaće, ali i svetsko tržište plasirao oko 33 000 tone keksa, što je za 1650 tona više u odnosu na 2021. koja je do sada smatrana rekordnom godinom.
Bambi pravi svaki drugi keks koji pojedemo
Svaki drugi keks u Srbiji, ali i svaki četvrti koji se pojede u Bosni i Hercegovini, i Severnoj Makedoniji nastao je u fabrici Bambi, dok je Plazma najbrže rastući brend u kategoriji keksa u Sloveniji i Hrvatskoj. Dominacija na tržištu ostvarena je zahvaljujući stalnom osvežavanju proizvodnog portfolia, inovativnim ekstenzijama prepoznatljivih ukusa, dobrim pozicioniranjem u maloprodajnim objektima, atraktivnom ponudom, ali i zahvaljujući najvećem pojedinačnom ulaganju u istoriji postojanja kompanije 2021. godine. Reč je o novoj proizvodnoj liniji vrednosti 12 miliona evra kojom je gotovo udvostručena proizvodnja vodećeg brenda kompanije – Plazme, ali i jasno nagoveštene poslovne i izvozne ambicije požarevačkog giganta.