Deo porodice „Čuvarkuća“ od danas je kompanija Lidl Srbija sa više od 150 domaćih proizvoda, dobitnika kolektivnog žiga Privredne komore Srbije u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“.
U Lidlu se prodaje oko 500 domaćih proizvoda, od kojih 150 već ima žig „Čuvarkuća“, tako da smo na dobrom putu da ih bude još, dodao je predsednik PKS.
„Važno je da biramo „Čuvarkuću“, jer tako rastemo kao privreda, društvo i zemlja odakle dolaze vredni proizvođači“, poručio je Čadež.
Predsednik PKS očekuje da se „Čuvarkuće“ nađu i na tržištima širom sveta, svuda gde Lidl ima svoje prodavnice.
„Proizvodi sa žigom Čuvarkuća rezultat su zajedničkog rada sa našim partnerima – Privrednom komorom Srbije i domaćim dobavljačima. Ponosni smo na činjenicu da će se od danas na policama Lidl prodavnica naći čak više od 150 proizvoda sa ovim žigom, što potvrđuje da kompanija uspešno ispunjava ono što smo građanima Srbije obećali kada smo otvorili vrata prvih prodavnica – da smo tu da ostanemo, da rastemo i razvijamo se zajedno sa domaćim dobavljačima“, rekao je Tomislav Šapina, generalni direktor Lidla Srbija. Zahvalio je PKS koja je, kako je istakao, omogućila da se uspešno završi proces dobijanja žiga „Čuvarkuća“.
Iz kompanije najavljuju da će nastaviti da kandiduju nove proizvode za žig „Čuvarkuća“, kao i sarađuju sa drugim domaćim dobavljačima.
Kompanija Lidl Srbija deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), svoje prve prodavnice u Srbiji otvorila je u oktobru 2018. godine, trenutno ih ima 49 u 32 grada i zapošljava više od 2.200 radnika. Lidl posluje u 32 zemlje širom sveta.
„Žig Čuvarkuća nije jednostavno dobiti, a ovu nedelju završićemo sa više od 700 proizvoda koji ga imaju. Kupovinom proizvoda sa ovim žigom pomažemo našim prijateljima, porodici, proizvođačima, zdravstvu, školstvu podstičemo nova zapošljavanja, jednostavno – pomažemo domaćoj privredi i društvu. Od nas zavisi u kakvoj ćemo zemlji živeti“, rekao je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije na promociji Čuvarkuća u Lidl prodavnici.