Kolektivni žig „Čuvarkuća“, u okviru projekta Privredne komore Srbije (PKS) „Stvarano u Srbiji“, danas su dobila 42 domaća proizvoda prehrambene industrije. Za manje od godinu dana 714 proizvoda ponelo je ovu oznaku kvaliteta i domaćeg porekla.
„Polovinom juna ‘Stvarano u Srbiji’ obeležiće prvi rođendan, a u toku godine očekujemo i hiljaditu čuvarkuću. To je dokaz da Srbija ima veoma kvalitetne proizvode, ne samo u prehrambenoj već i u drugim industrijama, konkurentne na domaćem i globalnom tržištu, koji postaju sve češći izbor potrošača“, rekao je Mihailo Vesović, direktor Sektora za internacionalizaciju i strateške analize PKS i predsednik Saveta za dodelu žiga.
Sve je više firmi koje konkurišu za kolektivni žig, a „Čuvarkuća“ kao garant da je najmanje 80 odsto vrednosti stvoreno u Srbiji nalazi se na proizvodima kako velikih kompanija tako srednjih i malih što pokazuje da je „Stvarano u Srbiji“ usmereno na jačanje ukupne privrede, povećanje zaposlenosti i investicija, unapređenja konkurentnosti i imidža kompanija, dodao je Vesović.
Nove „čuvarkuće“ su 22 proizvoda kompanije Imlek, 17 Univereksportovih, dva Danubiusa, jedan proizvođača organske hrane porodične firme Dolovac organik, koji posluju uz podršku dm drogerie inkubatora.
„Veliko nam je zadovoljstvo što smo kao regionalni lider u proizvodnji mleka i mlečnih proizvoda stekli pravo na korišćenje žiga ‘Čuvarkuća’ i postali deo značajnog projekta Privredne komore Srbije koji domaće proizvode vrhunskog kvaliteta stavlja u prvi plan, jer je upravo to i važan deo strateškog opredeljenja kompanije Imlek. Kompanija u proizvodnji koristi isključivo sirovine domaćeg porekla, zbog čega uživa poverenje velikog broja potrošača“, rekao je Jovan Bugarčić, direktor marketinga Imleka.
„Stvarano u Srbiji“ predstavlja ogromnu podršku domaćim proizvodima i proizvođačima i pozitivno utiče na jačanje svesti potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda. Ponosni smo što smo postali deo ovako velikog i važnog projekta, poručuju iz Imleka.
U Univereksportu ističu da dobijanje „Čuvarkuće“ jasno pokazuje nastojanje kompanije da, kao vodeći domaći trgovinski lanac, razvojem sopstvene proizvodnje jačaju i podržavaju domaće proizvode.
„Žig ‘Čuvarkuća’ sa ponosom nose proizvodi koje mi lično proizvodimo. Organski proizvodi brenda ‘Organa’, pršut i vino Domaćinstva Vučurević, najbolja su potvrda kvaliteta iza kojeg stoji Univereksport i čiju proizvodnju u potpunosti kontrolišemo koristeći samo i isključivo domaće sirovine“, rekao je Nikola Cvijanović, izvršni direktor kompanije Univereksport.
Projekat „Stvarano u Srbiji“ ima veliki nacionalni značaj. Prepoznavanje od strane potrošača dolazi na kraju, ali i kao najveća nagrada za ovaj uspešan projekat, dodaje Cvijanović.