ДОМАЋИ производ, додатак исхрани, alixir 400 protect, компаније Pharmanova, међу првима је понео жиг „Чуваркућа“ у фармацеутском сектору и прави је пример домаћег развоја и производње.
Производ је резултат вишегодишњег истраживања наших стручњака – доктора и специјалиста хемијских, технолошких, фармацеутских и медицинских наука. Од развоја иновативног процеса производње полифенола, моћних антиоксиданса добијених из природног извора, преко развоја производа који на комфоран начин омогућава њихову дневну примену, до доказивања безбедности и повољног дејства производа на људско здравље.
– Пројекат Привредне коморе Србије „Стварано у Србији“ допао нам се као идеја да покажемо да на нашем тржишту постоје производи створени сопственим снагама, коришћењем ресурса из Србије – истакла је Александра Мирић, директорка компаније Pharmanova.
– То није лако, имајући у виду индустрију у којој послујемо и у којој се развој сировина и производа углавном ослања на истраживања у великим и богатим земљама. Алиxир 400 протецт је развијен у Србији – активна супстанца, екстракт ароније са високим садржајем полифенола и готов производ јесу плод рада домаћих произвођача. Испитивања која смо спроводили на производу како бисмо доказали његова дејства на људско здравље су спроведена у Србији, уз ангажовање установа које поседују квалитетне ресурсе да то ураде на начин који се препознаје у свету.
ИЗ ОБРЕНОВЦА У СВЕТ
PHARMANOVA је домаћа фармацеутска кућа која је ушла у тридесету годину пословања, са производњом и седиштем у Србији, представништвима у Босни и Херцеговини, Црној Гори и Македонији. Извозе на европско, азијско и тржиште Северне Африке. Основу пословања чине развој и производња додатака исхрани, лекова, медицинских средстава и козметике у фабрици у Обреновцу. Компанија запошљава око 150 људи и осим производње сопствених производа реализује и партнерства у услужној производњи са реномираним фармацеутским компанијама.
Клиничка истраживања потврдила су позитивна дејства једињења полифенола на здравље и заштиту у организму и наша чуваркућа alixir 400 protect помаже у заштити ћелија од оштећења слободним радикалима у оксидативном стресу и спречавању настанка последичних обољења, објаснила је Мирићева. Додаје да је жиг „Чуваркућа“ и доказ да је релевантно тело у нашој земљи проценило квалитет производње и производа и донело одлуку да производ заслужује да буде представљен јавности на посебан начин.
Акција „Стварано у Србији“ и жиг „Чуваркућа“ представљају охрабрење и српским произвођачима и српским потрошачима – да се домаћи производ промовише, цени и да је препознат и истакнут његов квалитет.
– Као дугогодишњи учесник у здравственом сектору, бринемо се за своју репутацију као фармацеутска кућа, као послодавац, пословни партнер у ланцу снабдевања наших партнера, и најважније као породична компанија са традицијом и угледом од оснивања 1991. године – рекла је Мирићева.
– Наш циљ од почетка постојања јесте да бренд Пхарманова буде синоним квалитетног производа, поузданог пословања и компетентних људи, чему непрекидно тежимо. У портфолију имамо око 40 производа, сваке године развијамо нове, а стандарди производње, технологија и контрола квалитета морају да буду на највишем нивоу како би одржали висок квалитет производа, по чему је Пхарманова и препозната на тржишту. За успех су потребни знање, време, срећа и тим који дели исте вредности.
СВИ МОГУ У АКЦИЈУ
ДОБРО је и што у избор може да уђе производ из било које категорије – треба да покажемо да је могуће урадити производ у Србији, од домаћих сировина и домаћим радом – нагласила је Александра Мирић, директорка компаније Pharmanova.
– Треба охрабрити све индустрије да се укључе у ову акцију, јер ми не знамо шта се све то производи у Србији и на шта треба да будемо поносни. Акција „Стварано у Србији“ то треба да промени.
Пхарманова континуирано инвестира у производњу, иновације, технологију, обуке и специјализације запослених. Сваке године се на тржишту појави по неколико нових производа компаније Пхарманова. У току 2020. године, упркос пандемији, лансирали су неколико нових производа „mendijaxon“, „zankaf“, „utidry“, „gvožđe direkt“, „soldzevit 1.000“ i „vitamin c“ са цинком који свима помажу у борби за бољи имунитет у доба епидемије. У време пандемије изменили су план производње пратећи повећане потребе тржишта за витаминима и минералима и повећали залихе због неизвесности снабдевања.
Приоритет су производи намењени заштити имунитета, како би осигурали да ће тржиште добити оно што му је потребно од домаћег произвођача, који стабилно функционише и оријентисан је на регион.