СОКОВИ од парадајза, броколија и јабуке, ајвар и пекмези „Вртлара“ из Малог Иђоша окитили су се жигом „Чуваркућа“. Доказ да су домаћи и квалитетни стекла су три укуса парадајз сока – љути, благи и са целером, два сока од броколија и јабуке у сланој и слаткој варијанти. И љути и благи ајвар од печене паприке, као и пекмези од шљиве, кајсије, малине, смокве и јагоде. Све је то део пројекта „Стварано у Србији“ Привредне коморе Србије.
У „Вртлару“ истичу да је ово најдрагоценија потврда квалитета производа и подршка за мале произвођаче у прехрамбеној индустрији. Захваљујући овом жигу, производи, који су одличног квалитета, прављени по традиционалној рецептури уз модерне технологије и од домаћих сировина, биће видљивији потрошачима који умеју да препознају и награде добар квалитет.
– Ми смо мали произвођачи домаћих прехрамбених производа изузетног квалитета, по којима је Србија позната – каже Бранислав Секулић, власник „Вртлара“. – Сви наши производи су без конзерванса, адитива и других додатака и спадају у категорију здраве хране. Сокови од броколија и јабуке садрже 51 одсто броколија и 49 одсто мутног сока од јабуке. Наши џемови имају највиши садржај воћа, од 65 до 85 процената. Ајвар се припрема од 100 одсто печених паприка, које се ручно гуле и припремају у сунцокретовом уљу, док се сок од парадајза припрема од пасираног парадајза, а његов квалитет су препознали чак и потрошачи у Америци.
Ова породична компанија, која је започела пословање од једног пластеника, данас сарађује са око 30 коопераната у околини Малог Иђоша. Нјихови производи су присутни на 12 тржишта Европе и света. Ипак, како кажу, најважнија им је видљивост, присуство и конкурентност на домаћем тржишту.
– Изузетно нам је важно да наш производ заиста буде другачије обележен и самим тим препознатљив на полицама трговинских ланаца у односу на друге производе – објашњава Секулић. – Свако скретање пажње и додатна видљивост су добродошли. У компанији стално осмишљавамо нове производе са којима ће у наредном периоду, након завршеног тестирања, конкурисати за жиг „Чуваркућа“. Нашу сарадњу са кооперантима одликују континуитет и фер пословање.
Ту су и млади пољопривредници, од којих откупљују сировину по фер условима. „Вртлари“ гарантују извесност пословања и цену.
– Заузврат добијамо врхунски квалитет сировина за наше производе и континуитет у производњи – објашњава Секулић. – Покретање овакве акције је порука малим произвођачима да нису сами. У Србији је настала нова генерација младих привредника и предузетника, који су повезали модерну технологију и традиционалну рецептуру и на тржиште изнедрили производе одличног квалитета којима је оваква подршка, у виду жига „Чуваркућа“, изузетно значајна.
ПОДРШКА КОМПАНИЈЕ ДМ
Као предузетници, важно нам је да иновирамо нашу понуду новим произво¬дима, а свака подршка у тој области нам драгоцена – истиче Бранислав Секулић, власник „Вртлара“. – Због тога ¬смо се прикључили „дм Инкубатору“, пројекту који је реализовала компанија дм, у сарадњи са УСАИД Пројектом за кон¬курентну привреду, Развојном агенцијом Србије и Националним удружењем за развој органске производње Сербиа Орга-ница. Кроз тај пројекат смо са тимом ода¬браних технолога и маркетиншких струч¬њака развили нове производе којих нема на нашем тржишту, а резултат ове креа¬тивне сарадње је нови сок од броколија и јабуке, који ће бити доступан у два укуса – слатки и слани и који се налази на полицама свих „дм дрогерија“. Веома смо захвални на свеобухватној подршци коју нам и данас пружа компанија дм, која је између осталог, покрила трошкове пријаве и коришћења жуга „Чуваркућа“ за наше производе из „дм Инкубатора“.
ОДЛИЧНА САРАДЊА
ПРИВРЕДНА комора Србије, као и Регионална комора Јужнобачког округа, од оснивања компаније 2016. године, била нам је узоран партнер у сарадњи – напомиње Бранислав Секулић. – Учешће на сајмовима, међународним пројектима и другим активностима у организацији ПКС било нам је од велике помоћи у промоцији наших производа, проналажењу пословних партнера и ширењу пословања.