Производи јагодинске компаније Textil од самог почетка пројекта Привредне коморе Србије „Стварано у Србији“ носиоци су жига Чуваркућа који потврђује квалитет и домаће порекло, а како истичу у фирми захваљујући овом престижном знаку још више су учврстили тржишне позиције као препознатљив, сигуран и стабилан домаћи бренд.
Из Textil-а са поносом истичу да у асортиману имају чак 28 „Чуваркућа“ али и да су поносни на све своје производе сматрају да су посебни, јер како објашњавају, у текстилној индустрији је тешко остварити епитет потпуно домаћег произвођача, баш зато јер се основне сировине не производе у нашој земљи. Они су то успели јер су сваком свом производу дали посебан печат, од креирања идеје, преко дизајна, све до најважнијег – оригиналног начина производње.
„Традиција дуга преко 30 година и врхунски квалитет производа је прва асоцијација на производе Textil-а, а добијањем жига „Чуваркућа”, њихова позиција је само потврђена. Важно је да се домаћи произвођачи издвајају у односу на конкуренте из исте категорије, јер се на тај начин, потрошачима шаље порука да купују проверене и квалитетне производе“, истиче Марина Мишић, маркетинг координатор у компанији.
Успешна прича Textil–a креће из породичне радионице
Пређени пут од предузетника са једном, основном машином у малој радионици, до произвођача са најсавременијом опремом за производњу текстила, није био ни лак ни брз, али су се труд, одговорност, посвећеност вредностима, пре свега, људима који ту вредност стварају, исплатили. Захваљујући тиму високообучених радника у производњи, тиму добрих менаџера, праћењу трендова у области текстила за домаћинство, као и савременој технологији и сталним инвестицијама, фирма расте из дана у дан.
„Tekstil је настао 1986. године када је циљ био само један, истражити и задовољити потребе малог броја купаца. Временом, упознавањем тржишта, константном едукацијом, истраживањем и улагањима, фирма је напредовала и постала препознатљива на тржишту Србије искључиво по квалитету који производи поседују. Данас, ретко да постоји породица у нашој земљи која нема макар један наш производ“, подсећа Мишић.
Улагање у технологију и кадрове је приоритет. Фирма броји више од 120 радника и најсавременије машине за производњу текстила, а предност производње је да се купују сирово влакно, комплетно га обрађују и праве пунило за јоргане, деке, прекриваче и покриваче. Шију и амбалажу за производе и на тај начин производ излази комплетно спреман до крајњег корисника.
Најмалађи чланови породице креирали Беби текстил
Нову енергију уносе и млађи чланови породице, који од 2011. године креирају сопствени бренд Беби текстил, у који се од самих почетака улаже много љубави и пажње. Знање и искуство, у синергији са визионарским идејама нове генерације, допринели су да настане посебан текстилни програм маштовитог дизајна младог креативног тима, од брижљиво бираних и третираних природних материјала, који прати бебе у здравом одрастању.
Програм и за кућне љубимце
Новина је и текстилни програм за кућне љубимце који обухвата кревете, јастуке, прекриваче, заштиту за аутомобил приликом превоза паса и мачака, а већ је препознат на тржиштима и нашао је пут до купаца.
Компанија извози на тржишта у Македонији, Црној Гори, Босни и Херцеговини, Хрватској, Словенији, Немачкој, Грчкој и Аустрији, а жеља је покривање и других земаља ЕУ. На домаћем тржишту теже проширењу листе малопродајних објеката и трговинских ланаца са којима сарађују.