Млекара Milk House, синоним за квалитетне млечне производе како у Нишу тако у целој Србији и региону, већ трећу годину део је пројекта Привредне коморе Србије „Стварано у Србији“, а жиг „Чуваркућу“ као потврду изврсности и домаћег порекла носе млеко и јогурт, павлака, кисело млеко, пробио јогурт и ситан сир, створени управо у овој компанији од најчистијих домаћих ресурса и знања наших технолога. Као модерна компанија укључени су и у модел дуалног образовања и у школској 2023/24. годину имаће два ђака који ће кроз рад учити за млекарског радника, као и два студента.
„Наше млеко долази са пашњака Јастрепца и Старе планине, од 850 произвођача и домаћинстава који своје краве чувају у областима које су незагађене индустријском производњом великих градова. Са 165 запослених наша компанија годишње откупи И произведе преко 26 милиона литара млека и млечних производа. Поред 1800 купаца у Србији извозимо и у земље региона, а посебан акценат стављамо на повећање наших извозних капацитета у Македонији, Црној Гори, БиХ и Албанији”, истиче Звездан Гавриловић, генерални директор Milk house.
„Већ трећу годину наши производи носе жиг Чуваркућа. Одувек нам је било важно да тржишту и купцима пошаљемо поруку да су наши артикли произведени од домаћег млека, створени у Србији и наш најпрепознатљивији производ зове се „Планински јогурт“. Улажемо много и у наше добављаче, а одлична сарадња са кооперантима много нам је важна. Веома смо активни и кроз пројекте друштвене корпоративне одговорности где се увек одазивамо хуманитарним и другим акцијама. Жиг Чуваркућа на нашим производима је потврда и печат свих ових активности“, додаје Гавриловић.
У компанији са поносом истичу да су завршили један инвестициони циклус подељен у више праваца кроз проширење производних капацитета.
„Техничко унапређење се огледа кроз увођење најсавременије опреме и аутоматизацију свих процеса у млекари. Да би смо све то омогућили константно улажемо у развој наших запослених и њихово знање као један од најважнијих ресурса који ова компанија има. Такође, за нашу млекару је од изузетне важности коришћење обновљивих извора енергије и повећање енергетске ефикасности. Млекара је уложила у соларну електрану јачине 160кWх и тежимо увођењу још ‘‘зелених‘‘ енергетских решења. Овим активностима смо значајно подигли своје производне капацитете, самим тим и откупне количине од примарних произвођача, чиме директно подстичемо развој сточарства у нашем региону, објашњава Гавриловић.
Широка плата производа и иновативне технологије
Име компаније Milk House препознато је по широкој палети производа – јогурта, млека, киселог млека, павлаке, качкаваља, сирева, паприке у павлаци. Скоро су на тржиште избацили ново, дуготрајно млеко у тетрапаку. Млеко долази са чистих пашњака, а до постројења за прераду транспортује се у цистернама које испуњавају све врхунске стандарде у чувању и транспорту. Сама производња је стерилна, одвија се по најновијој светској технологији, уз надзор и знање искустних технолога и радника .
Прави пример развоја млечног говедарства
Са великим задовољством је знак Чуваркућа додељен компанији Милк Хоусе за производе од млека који су направљени од изузетно квалитетне сировине и то је највећа предност у јакој конкуренцији са осталим произвођачима. Млеко потиче од крава које се хране, пасу на обронцима околних планина у такорећи нетакнутој природи, на сунцу и уз кретање животиња. Такво млеко је богато витаминима А, Д, Е, са високим садржајем млечне масти, протеина, суве материје, а животиње се налазе у природном амбијенту па је и добробит животиња заступљена на високом нивоу. На примеру ове компаније треба градити стратегију млечног говедарства Србије где је брига о фармеру и улагање у квалитет сировине били на првом месту, истакао је Ненад Будимовић, секретар Удружења за сточарство који је јуче обишао компанију Милк Хоусе и са менаџментом разговарао о ситуацији у домаћем млекарству.