Домаћа компанија „Данубиус“ планира улагање у нову производну линију дуге тестенине, проширење асортимана и од јесени нове производе у трговинским ланцима широм Србије и региона. Успешно прво полугодиште у пословању компаније заокружује и жиг „Чуваркућа“ однедавно на производима овог новосадског произвођача брашна и тестенина који је на тржишту дуже од једног века.
„Жиг Чуваркућа припао је нашим витаминизираним тестенинама, најпродаванијим облицима, а то су ’Шпагета’ и ’Радијатор’. Квалитет, модерно паковање, домаће сировине и технологија, омогућили су да бренд ’Данубиус’ постане омиљени избор потрошача при куповини брашна и тестенина. Управо то нас издваја од конкуренције и разлог је што су наши производи носиоци овог престижног знака који потврђује квалитет и домаће порекло“ истиче Маша Кондић, маркетинг менаџер. Данубиус витаминизирана тестенина производи се од искључиво домаће пшеничне крупице са додатком витамина А и Д.
„Печат квалитета на крају дају људи! Искусни мајстори, који познају тесто у душу и који знају како да третирају свако зрно пшенице. Свако треће пециво или хлеб, тестенина или колач направљени су од производа из Данубиуса. То је велико признање за нас, али и одговорност да наставимо путем којим смо ишли до сада и оправдамо очекивања потрошача чему доприноси и жиг Чуваркућа“, рекла је Кондић.
Када се посматрају дуга традиција и квалитет производа компаније Данубиус и квалитет пројекта “Стварано у Србији” у оквиру кога се додељује жиг “Чуваркућа” који већ сада има више од 700 производа из целе Србије, резултати у наредном периоду могу бити само позитивни и ићи узлазном путањом, поручују из компаније.
Данубиус има веома широк асортиман производа, а у компанији очекују да ће следеће године повећати број производа који је ће носити печат “чуваркуће”.
“Чим је пројекат ‘Стварано у Србији’ покренут одмах смо одлучили да конкуришемо за ‘Чуваркућу’, а сарадња са Привредном комором Србије била је одлична од самог почетка. Похвале иду на рачун комплетног система, од подношења захтева до брзог и ефикасног добијања повратних информација. Овај пројекат је велики успех и подршка домаћим производима и произвођачима. Квалитетна кампања која прати ‚Чуваркућу‘ сигурно ће допринети јачању свести поторшача о значају куповине домаћих производа и веома смо срећни што и наша компанија има ту част да на својим производима носи овај престижни жиг“, оценила је Кондић.
103 године успешног пословања
Компанија Данубиус је основана 1918. године, а од 2006. године послује у оквиру система Делта Холдинга. Данубиус се бави складиштењем, сушењем и прометом житарица, производњом млинских производа и тестенина, све у складу са националним и међународним стандардима безбедности хране. Основни асортиман Данубиус тестенина се састоји од: витаминизираних, дурум и интегралних тестенина. Коришћењем савремене технологије, оригиналне рецептуре и знања наших врхунских стручњака, показује да је у домаћој фабрици могуће направити производ који је раван најбољој италијанској тестенини.
Највише извозе у регион
Данубиус своје производе извози у Македонију, Црну Гору, Босну и Херцеговину, Албанију. Веома смо поносни на сарадњу са нашим дистрибутерима са којима градимо сјајне пословне односе и поверење више од 10 година, истиче Маша Кондић. Тренутно у компанији запошљавају око 140 радника, међу којима су искусни технолози, стручњаци за производњу и контролу квалитета као и врхунски познаваоци тржишта, Данубиусов продајни тим. Такође, сваке године у оквиру програма Млади лидери, у Данубиус долазе сјајни млади људи који имају прилику да уче од врхунских стручњака.