Да је Бамби заиста компанија која веома брине о домаћој привреди, сведочи и чињеница да су брендови Плазма и Златни пек, носиоци жига „Чуваркућа“, који се додељује у оквиру пројекта Привредне коморе Србије „Стварамо у Србији“. Реч је о престижном симболу који гарантује да је производ, не само створен у Србији, већ и израђен од сировина домаћег порекла и врхунског квалитета, чиме Бамби потврђује своју тежњу да, стимулишући посредно локалне произвођаче, доприноси да додатна вредност остане у земљи.
Бројне награде како за омиљени корпоративни бренд у земљи, тако и за најомиљенији бренд у категорији слаткиша којим се Бамби дичи већ 12 година заредом, говоре о снажном поверењу и наклоности потрошача који од компаније очекују само најбоље. Управо зато, улажући у нове технологије, иновације, али и људе, нарочито генерације које долазе и од којих се очекује да буду носиоци развоја, Бамби настоји да и наредних пола века остане симбол квалитета, радости и врхунског укуса.
У 2022. премашени извозни рекорди
Од 2019. године, Бамби је део Coca-Cola HBC групе, чиме је прилика за ширење на нова тржишта, унапређење пословања и инвестиције, додатно оснажена. Упркос незахвалним временима, Бамби је остварио изузетне пословне резултате и само у 2022. години на домаће, али и светско тржиште пласирао око 33 000 тоне кекса, што је за 1650 тона више у односу на 2021. која је до сада сматрана рекордном годином.
Бамби прави сваки други кекс који поједемо
Сваки други кекс у Србији, али и сваки четврти који се поједе у Босни и Херцеговини, и Северној Македонији настао је у фабрици Бамби, док је Плазма најбрже растући бренд у категорији кекса у Словенији и Хрватској. Доминација на тржишту остварена је захваљујући сталном освежавању производног портфолиа, иновативним екстензијама препознатљивих укуса, добрим позиционирањем у малопродајним објектима, атрактивном понудом, али и захваљујући највећем појединачном улагању у историји постојања компаније 2021. године. Реч је о новој производној линији вредности 12 милиона евра којом је готово удвостручена производња водећег бренда компаније – Плазме, али и јасно наговештене пословне и извозне амбиције пожаревачког гиганта.