Домаћи трговински ланац “Univerexport” подржао је пројекат Привредне коморе Србије „Стварано у Србији“ и у својим малопродајним објектима знаком „Чуваркућа“ обележио је домаће производе који су стекли право на овај колективни жиг.
Univerexport не само да продаје домаће производе, већ се бави и производњом сопствених производа. То су наши производи, нашом руком прављени, створени са жељом да оно што сами конзумирамо понудимо и другима и да истакнемо оно што је део наше земље и наше производње. Управо се жиг „Чуваркућа“ као део националних напора истицања домаћег, потпуно уклапа у дугогодишња настојања „Univerexporta“ који ове године слави 30 година успешног пословања у Србији. Улагање у домаћу производњу, у домаће производе је јако значајно и то је наша мисија од оснивања, с обзиром да то подразумева улагање у заједницу и друштво уопште – кажу у „Univerexportu“.
Подсећају да је “Univerexport” породична компанија, која данас запошљава 3.000 људи и има широко распрострањену продајну мрежу од 160 малопродајних објеката у свим општинама Војводине и у Београду са околином.
Компанија нуди свеже месо са сопствене фарме из Бачке Паланке, 100 одсто органске производе које производе под брендом “Органа”, вино и пршут “Вучуревић”, пекарске производе, робне марке “Наше најбоље” и “Баш Баш”. Поред традиционалне трговине, од 2012. године Univerexport развија и онлине услугу симболичног назива еЛАКОЛИЈЕ, са испоруком у Београду, Новом Саду и Вршцу.
Компанија је у ишцекивању добијања жига “Чуваркућа” међу којима се издвајају органски производи – сунцокретово и ланено уље, интегрално пшенично и ражано брашно под брендом “Органа”, различите врсте пршута и вина под брендом “Вучуревић”. То су само неки од производа који не само да су 100 одсто домаћи, већ их сами правимо и у потпуности пратимо целокупан производни процес, а могу се пронаћи једино у „Univerexport“ малопродајним објектима. Како у нашој продајној мрежи има највећи број домаћих производа додатно на месту продаје обележавамо још 110 артикла од домаћих произвођача, носилаца жига “Чуваркућа”, рекли су у „Univerexportu“.
Све више „Чуваркућа“
Од када је половином јуна стартовао пројекат скоро 400 квалитетних производа створених у Србији домаћим ресурсима и знањем, стекло је услове за коришцење колективног жига “Чуваркућа”, од којих је 200 из прехрамбене индустрије. Пројекат “Стварано у Србији” наишао је на велику подршку компанија које производе у Србији, без обзира на то да ли су у домаћем или страном власништву, као и водећих трговинских ланаца. Осим прехрамбене индустрије носиоци права на жиг су и производи српског металског, хемијског, грађевинског и текстилног сектора.
Циљ пројекта „Стварано у Србији“ јесте да подржи домаце производе и произвођаче и унапреди свест потрошаца о значају куповине домаћих производа. Сви произвођачи који имају квалитетне производе домаћег порекла могу аплицирати за добијање жига. Право коришћења „Чуваркуће“ добија се на три године, са могућношћу ресертификације.