Domaći trgovinski lanac “Univerexport” podržao je projekat Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ i u svojim maloprodajnim objektima znakom „Čuvarkuća“ obeležio je domaće proizvode koji su stekli pravo na ovaj kolektivni žig.
Univerexport ne samo da prodaje domaće proizvode, već se bavi i proizvodnjom sopstvenih proizvoda. To su naši proizvodi, našom rukom pravljeni, stvoreni sa željom da ono što sami konzumiramo ponudimo i drugima i da istaknemo ono što je deo naše zemlje i naše proizvodnje. Upravo se žig „Čuvarkuća“ kao deo nacionalnih napora isticanja domaćeg, potpuno uklapa u dugogodišnja nastojanja „Univerexporta“ koji ove godine slavi 30 godina uspešnog poslovanja u Srbiji. Ulaganje u domaću proizvodnju, u domaće proizvode je jako značajno i to je naša misija od osnivanja, s obzirom da to podrazumeva ulaganje u zajednicu i društvo uopšte – kažu u „Univerexportu“.
Podsećaju da je “Univerexport” porodična kompanija, koja danas zapošljava 3.000 ljudi i ima široko rasprostranjenu prodajnu mrežu od 160 maloprodajnih objekata u svim opštinama Vojvodine i u Beogradu sa okolinom.
Kompanija nudi sveže meso sa sopstvene farme iz Bačke Palanke, 100 odsto organske proizvode koje proizvode pod brendom “Organa”, vino i pršut “Vučurević”, pekarske proizvode, robne marke “Naše najbolje” i “Baš Baš”. Pored tradicionalne trgovine, od 2012. godine Univerexport razvija i online uslugu simboličnog naziva eLAKOLIJE, sa isporukom u Beogradu, Novom Sadu i Vršcu.
Kompanija je u išcekivanju dobijanja žiga “Čuvarkuća” među kojima se izdvajaju organski proizvodi – suncokretovo i laneno ulje, integralno pšenično i ražano brašno pod brendom “Organa”, različite vrste pršuta i vina pod brendom “Vučurević”. To su samo neki od proizvoda koji ne samo da su 100 odsto domaći, već ih sami pravimo i u potpunosti pratimo celokupan proizvodni proces, a mogu se pronaći jedino u „Univerexport“ maloprodajnim objektima. Kako u našoj prodajnoj mreži ima najveći broj domaćih proizvoda dodatno na mestu prodaje obeležavamo još 110 artikla od domaćih proizvođača, nosilaca žiga “Čuvarkuća”, rekli su u „Univerexportu“.
Sve više „Čuvarkuća“
Od kada je polovinom juna startovao projekat skoro 400 kvalitetnih proizvoda stvorenih u Srbiji domaćim resursima i znanjem, steklo je uslove za korišcenje kolektivnog žiga “Čuvarkuća”, od kojih je 200 iz prehrambene industrije. Projekat “Stvarano u Srbiji” naišao je na veliku podršku kompanija koje proizvode u Srbiji, bez obzira na to da li su u domaćem ili stranom vlasništvu, kao i vodećih trgovinskih lanaca. Osim prehrambene industrije nosioci prava na žig su i proizvodi srpskog metalskog, hemijskog, građevinskog i tekstilnog sektora.
Cilj projekta „Stvarano u Srbiji“ jeste da podrži domace proizvode i proizvođače i unapredi svest potrošaca o značaju kupovine domaćih proizvoda. Svi proizvođači koji imaju kvalitetne proizvode domaćeg porekla mogu aplicirati za dobijanje žiga. Pravo korišćenja „Čuvarkuće“ dobija se na tri godine, sa mogućnošću resertifikacije.