Колективни жиг „Чуваркућа“, у оквиру пројекта Привредне коморе Србије (ПКС) „Стварано у Србији“, данас су добила 42 домаћа производа прехрамбене индустрије. За мање од годину дана 714 производа понело је ову ознаку квалитета и домаћег порекла.
„Половином јуна ‘Стварано у Србији’ обележиће први рођендан, а у току године очекујемо и хиљадиту чуваркућу. То је доказ да Србија има веома квалитетне производе, не само у прехрамбеној већ и у другим индустријама, конкурентне на домаћем и глобалном тржишту, који постају све чешћи избор потрошача“, рекао је Михаило Весовић, директор Сектора за интернационализацију и стратешке анализе ПКС и председник Савета за доделу жига.
Све је више фирми које конкуришу за колективни жиг, а „Чуваркућа“ као гарант да је најмање 80 одсто вредности створено у Србији налази се на производима како великих компанија тако средњих и малих што показује да је „Стварано у Србији“ усмерено на јачање укупне привреде, повећање запослености и инвестиција, унапређења конкурентности и имиџа компанија, додао је Весовић.
Нове „чуваркуће“ су 22 производа компаније Имлек, 17 Универекспортових, два Данубиуса, један произвођача органске хране породичне фирме Доловац органик, који послују уз подршку dm drogerie инкубатора.
„Велико нам је задовољство што смо као регионални лидер у производњи млека и млечних производа стекли право на коришћење жига ‘Чуваркућа’ и постали део значајног пројекта Привредне коморе Србије који домаће производе врхунског квалитета ставља у први план, јер је управо то и важан део стратешког опредељења компаније Имлек. Компанија у производњи користи искључиво сировине домаћег порекла, због чега ужива поверење великог броја потрошача“, рекао је Јован Бугарчић, директор маркетинга Имлека.
„Стварано у Србији“ представља огромну подршку домаћим производима и произвођачима и позитивно утиче на јачање свести потрошача о значају куповине домаћих производа. Поносни смо што смо постали део овако великог и важног пројекта, поручују из Имлека.
У Универекспорту истичу да добијање „Чуваркуће“ јасно показује настојање компаније да, као водећи домаћи трговински ланац, развојем сопствене производње јачају и подржавају домаће производе.
„Жиг ‘Чуваркућа’ са поносом носе производи које ми лично производимо. Органски производи бренда ‘Органа’, пршут и вино Домаћинства Вучуревић, најбоља су потврда квалитета иза којег стоји Универекспорт и чију производњу у потпуности контролишемо користећи само и искључиво домаће сировине“, рекао је Никола Цвијановић, извршни директор компаније Универекспорт.
Пројекат „Стварано у Србији“ има велики национални значај. Препознавање од стране потрошача долази на крају, али и као највећа награда за овај успешан пројекат, додаје Цвијановић.