„Бирати ’Чуваркућу’, значи одабрати да чувамо Србију јер знамо шта је ефекат те куповине и да највећи део вредности тог производа остаје у земљи“, указао је Чадеж.
„Предејане је самo по себи већ деценијама бренд овог краја у туризму, али оно што је заиста фантастично је што су власници на самом почетку пандемије, одлучни да сачувају запослене, покренули домаћу производњу и успели да сачувају 150-200 радних места, што је у протекле две године био велики подухват и то је оно што јесте чуваркућа“, поручио је председник ПКС.
Ивана Вучковић, директорка компаније Победа д.о.о. Предејане каже да је до сада укупно шест производа освојило жиг Чуваркућа, ове године три врсте киселог купуса – рибанац, главица и купус у листовима, а претпрошле домаћи ајвар и љуте папричице у уљу.
„Почели смо са производњом 10.000 тегли, прошле године смо је удвостручили, а ове године ћемо, надамо се, остварити још већу“, указала је Вучковић. Фирма Победа успела је да опстане, сачува људе, повећа производњу и покрене извоз – прве количине производа већ су кренуле за Немачку.
„Радимо на томе да произвођачи који имају аутентичне производе из овог краја понесу жиг Чуваркућа, као потврду квалитета домаћег производа. Надам се да ћемо у току ове године ставити жигове на још много нових производа“, указао је Горан Јовић, директор ПКС – Регионалне привредне коморе Јабланичког и Пчињског управног округа.
Фото и видео: Никола Новаковић, Продукција Слика Вест