Potrošači znaju da izaberu pravi med - Stvarano u Srbiji

Potrošači znaju da izaberu pravi med

utorak, 17.09.2024.

Proizvodi kompanije „Cmana“, Krnjevo, već četiri godine zaredom ponosni su nosioci žiga „Čuvarkuća“ koji u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“ dodeljuje Privredna komora Srbije kao potvrdu domaćeg porekla i istaknutog kvaliteta.

Na policama skoro svih trgovinskih lanaca u Srbiji izloženo je 14 „Krnjevac“ proizvoda sa žigom „Čuvarkuća“, različitih vrsta meda, matičnog mleča, propolis kapi. Žig je posebno doprineo većoj vidljivosti ovih proizvoda na tržištu, kao i većem poverenju potrošača, koji su sada sigurni da kupovinom „Čuvarkuća“ kupuju kvalitetne domaće proizvode. „Krnjevac med“ je 100 odsto  prirodan domaći proizvod, proizveden i pakovan u Srbiji od domaćih sirovina, ističu u kompaniji.

„Glavna, prepoznatljiva, karakteristika naših proizvoda jeste kvalitet i ispavnost meda. Svaki kilogram ’Krnjevac meda’ prolazi kroz jako rigorozne dvostruke analize. Med se analizira prvenstveno u internoj savremenoj laboratoriji, a potom i u renomiranim svetski poznatim laboratorijama koje kontrolišu hranu. Godinama unazad susrećemo se sa problemom falisifikovanog meda na domaćem tržištu i naša misija je podizanje svesti potrošača na koji način mogu sa sigurnošću da prepoznaju i kupe kvalitetan med. Kvalitet i ispravnost meda jedino je moguće utvrditi detaljnim analizama u laboratoriji“, rekao je Marko Petrović, direktor ogranka „Medino“ kompanije „Cmana“.

Dodaje da su potrošači stekli poverenje u proizvode sa žigom „Čuvarkuća“ kupuju ih više nego ostale, jer su shvatli da su proizvodi pouzdani i da zadovoljavaju stroge standarde počev od kvaliteta do zaštite životne sredine.

„Uveren sam da će projekat ’Stvarano u Srbiji’ i žig ’Čuvarkuća’ u godinama koje dolaze okupiti još veći broj domaćih proizvođača i time unaprediti domaću privredu i povećati građanima svest o značaju kupovine domaćih proizvoda. Naša kompanija ima odličnu saradnju sa Privrednom komorom Srbije, koja sa velikim uspehom i entuzijazmom realizuje i svake godine unapređuje ovaj projekat“, ističe Petrović.

“U narednom periodu planiran je veliki broj aktivnosti u vezi edukacije pčelara posvećene unapređenju kvaliteta i kontrole meda. Takođe, pronalažanje novih tržišta na kojima bismo predstavili naše proizvode, kao i unapređenje prodaje u zemlji i regionu predstavljaće jedan od najvažnijih fokusa našeg poslovanja”, poručuje direktor ogranka „Medino“.

Čuvarkuće i za „Cmaninu“ piletinu

Kompanija „Cmana“  posluje u nekoliko različitih grana, od kojih je jedna i piletina. U narednom periodu planiraju da proizvodima iz pilećeg programa konkurišu za žig „Čuvarkuća“. Na taj način firma „Cmana“ želi dodatno da naglasi kvalitet svoje proizvodnje i ukaže potrošačima na važnost kupovine domaćih proizvoda koji su visokokvalitetni i stvoreni u zaokruženom procesu proizvodnje u Srbiji.

Podeli na:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin