Од фабрике дечјег кекса са свега 37 радника и годишњом производњом од 167 тона, компанија Бамби израсла је у једног од водећих кондитора у региону са преко 640 запослених, чија је дневна производња готово еквивалентна оној која је пре пола века бележена за годину дана. У брендовима компаније иза којих стоји врхунски квалитет и неприкосновени укус, уживају потрошачи на четири континента и у више од 20 земаља широм света. Плазма и Златни Пек, своју посебност, већ другу годину обогаћују имиџом домаћег производа Чуваркуће, који брине о националним интересима и домаћој привреди.
„Иза нас је преко пола века успешног пословања и данас смо једна од најснажнијих компанија у земљи. Непрестано инвестирамо и иновирамо, а домаћу економију континуирано оснажујемо кроз запошљавање домаће радне снаге и ослањајући се у великој мери на локалне добављаче, чиме јачамо националне брендове по којима смо препознати чак и ван региона. Пред нама је отварање Центра за истраживање и развој, модерног креативног хаба где ће талентовани прехрамбени инжињери и наше младе колеге укрстити знања и идеје у потрази за идеалним прототиповима производа, како бисмо увек били атрактивни и на висини задатка“, истиче Драган Стајковић, генерални директор компаније Бамби.
Да је Бамби заиста компанија која веома брине о домаћој привреди, сведочи и чињеница да су брендови Плазма и Златни пек, носиоци жига „Чуваркућа“, који се додељује у оквиру пројекта Привредне коморе Србије „Стварамо у Србији“. Реч је о престижном симболу који гарантује да је производ, не само створен у Србији, већ и израђен од сировина домаћег порекла и врхунског квалитета, чиме Бамби потврђује своју тежњу да, стимулишући посредно локалне произвођаче, доприноси да додатна вредност остане у земљи.
Бројне награде како за омиљени корпоративни бренд у земљи, тако и за најомиљенији бренд у категорији слаткиша којим се Бамби дичи већ 12 година заредом, говоре о снажном поверењу и наклоности потрошача који од компаније очекују само најбоље. Управо зато, улажући у нове технологије, иновације, али и људе, нарочито генерације које долазе и од којих се очекује да буду носиоци развоја, Бамби настоји да и наредних пола века остане симбол квалитета, радости и врхунског укуса.
У 2022. премашени извозни рекорди
Од 2019. године, Бамби је део Coca-Cola HBC групе, чиме је прилика за ширење на нова тржишта, унапређење пословања и инвестиције, додатно оснажена. Упркос незахвалним временима, Бамби је остварио изузетне пословне резултате и само у 2022. години на домаће, али и светско тржиште пласирао око 33 000 тоне кекса, што је за 1650 тона више у односу на 2021. која је до сада сматрана рекордном годином.
Бамби прави сваки други кекс који поједемо
Сваки други кекс у Србији, али и сваки четврти који се поједе у Босни и Херцеговини, и Северној Македонији настао је у фабрици Бамби, док је Плазма најбрже растући бренд у категорији кекса у Словенији и Хрватској. Доминација на тржишту остварена је захваљујући сталном освежавању производног портфолиа, иновативним екстензијама препознатљивих укуса, добрим позиционирањем у малопродајним објектима, атрактивном понудом, али и захваљујући највећем појединачном улагању у историји постојања компаније 2021. године. Реч је о новој производној линији вредности 12 милиона евра којом је готово удвостручена производња водећег бренда компаније – Плазме, али и јасно наговештене пословне и извозне амбиције пожаревачког гиганта.