Производи „Алумил“ компаније већ четири године носе жиг „Чуваркућа“ који клијенти препознају као симбол квалитета, сигурности и еколошке одговорности. Овај престижни знак домаће производње, додељује Привредна комора Србије у оквиру акције „Стварано у Србији“. Жиг носи 20 алуминијумских система компаније, укључујући окретно-нагибне и клизне системе, хармонике, зид завесе, преграде и ограде, који задовољавају најстроже стандарде квалитета.
Коришћење жига „Чуваркућа“ директно доприноси већој препознатљивости на тржишту и јачању поверења клијената. Компанији „Алумил“ овај жиг је помогао у даљем оснаживању лидерске позиције компаније на тржишту, јер корисници препознају домаће, висококвалитетне производе, што повећава лојалност и поверење у бренд, истиче Оливера Вељановска, PR&Event Specialist у Алумил компанији.
“Алуминијумски системи са жигом ‘Чуваркућа’ потврђују да су производи домаћег порекла, произведени по највишим технолошким стандардима у фабрици у Новој Пазови, као и да задовољавају све функционалне и еколошке потреба тржишта, пружајући клијентима дугорочну поузданост и ефикасност”, додаје Вељановска.
У овој компанији указују да пројекат „Стварано у Србији“ има изузетну вредност за домаћу индустрију јер омогућава промоцију производа и произвођача из Србије, чиме се доприноси бољој препознатљивост домаће производње. Кроз овај пројекат, значајно се јача конкурентност домаћих брендова и креира позитивна слика о квалитету производа створених у Србији.
Компанија Алумил поносна је што је део овог пројекта, јер жиг „Чуваркућа“ симболизује врхунски квалитет српске производње и висококвалитетних производа, чиме се подстиче већа валоризација домаћих производа и даље унапређивање њиховог положаја на тржишту.
Поуздани произвођач алуминијумских система
Алумил компанија као један од лидера у производњи алуминијумских профила, са 400 запослених у Србији, снажним тимом од 20 инжењера и архитеката консултаната, 6 продајно-дистрибутивних центара и импресивним изложбеним салоном у Београду, нуди јединствена решења, уз иновације које задовољавају потребе клијената.
У модерном производном постројењу који се простире на 35.000м2, уз строгу контролу квалитета, Алумил омогућава креирање врхунских производа високе употребне вредности.
Континуирани циљ истраживања и развоја је да се понуде уникатна решења, са иновативним карактеристикама, која у потпуности покривају потребе тржишта.
Алумил у Србији, са близу 70% производних капацитета, своје индустријске профиле усмерио је извозу у земље Европске уније, док са 30% производње задовољава тренутне потребе домаћег тржишта, од којих су највећим делом у питању архитектонски профили.
Слоган компаније „Градимо савршенство сваки дан“ одражава њихову посвећеност сталном улагању у квалитет и технолошке иновације. Компанија пажљиво прати потребе тржишта , а њен тим запослених увек је спреман да одговори на изазове савремене градње, нудећи решења за прозоре и врата од алуминијумских профила.