Потрошачи знају да изаберу прави мед - Стварано у Србији

Потрошачи знају да изаберу прави мед

уторак, 17.09.2024.

Производи компаније „Цмана“, Крњево, већ четири године заредом поносни су носиоци жига „Чуваркућа“ који у оквиру пројекта „Стварано у Србији“ додељује Привредна комора Србије као потврду домаћег порекла и истакнутог квалитета.

На полицама скоро свих трговинских ланаца у Србији изложено је 14 „Крњевац“ производа са жигом „Чуваркућа“, различитих врста меда, матичног млеча, прополис капи. Жиг је посебно допринео већој видљивости ових производа на тржишту, као и већем поверењу потрошача, који су сада сигурни да куповином „Чуваркућа“ купују квалитетне домаће производе. „Крњевац мед“ је 100 одсто  природан домаћи производ, произведен и пакован у Србији од домаћих сировина, истичу у компанији.

„Главна, препознатљива, карактеристика наших производа јесте квалитет и испавност меда. Сваки килограм ’Крњевац меда’ пролази кроз јако ригорозне двоструке анализе. Мед се анализира првенствено у интерној савременој лабораторији, а потом и у реномираним светски познатим лабораторијама које контролишу храну. Годинама уназад сусрећемо се са проблемом фалисификованог меда на домаћем тржишту и наша мисија је подизање свести потрошача на који начин могу са сигурношћу да препознају и купе квалитетан мед. Квалитет и исправност меда једино је могуће утврдити детаљним анализама у лабораторији“, рекао је Марко Петровић, директор огранка „Медино“ компаније „Цмана“.

Додаје да су потрошачи стекли поверење у производе са жигом „Чуваркућа“ купују их више него остале, јер су схватли да су производи поуздани и да задовољавају строге стандарде почев од квалитета до заштите животне средине.

„Уверен сам да ће пројекат ’Стварано у Србији’ и жиг ’Чуваркућа’ у годинама које долазе окупити још већи број домаћих произвођача и тиме унапредити домаћу привреду и повећати грађанима свест о значају куповине домаћих производа. Наша компанија има одличну сарадњу са Привредном комором Србије, која са великим успехом и ентузијазмом реализује и сваке године унапређује овај пројекат“, истиче Петровић.

“У наредном периоду планиран је велики број активности у вези едукације пчелара посвећене унапређењу квалитета и контроле меда. Такође, проналажање нових тржишта на којима бисмо представили наше производе, као и унапређење продаје у земљи и региону представљаће један од најважнијих фокуса нашег пословања”, поручује директор огранка „Медино“.

Чуваркуће и за „Цманину“ пилетину

Компанија „Цмана“  послује у неколико различитих грана, од којих је једна и пилетина. У наредном периоду планирају да производима из пилећег програма конкуришу за жиг „Чуваркућа“. На тај начин фирма „Цмана“ жели додатно да нагласи квалитет своје производње и укаже потрошачима на важност куповине домаћих производа који су висококвалитетни и створени у заокруженом процесу производње у Србији.

Подели на:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin