Снага у чаши Чуваркуће
Палету производа компаније Доловац чине органско воће и производи попут матичних сокова од малине, купине, јагоде, јабуке, шљиве, а посебно се издваја сок од вишње који се производи од облачинске вишње, јединствене сорте која потиче из Србије. Овај производ носи и жиг “Чуваркућу”, пројекта Привредне коморе Србије“, Стварано у Србији” као потврду квалитета производа у који су уткани домаће знање, умеће, ресурси и пре свега љубав.
У компанији истичу да су поносни што њихови производи носе жиг Чуваркућу јер се тиме чувају ретке сорте из Србије .
“Укључивањем у пројекат ’Стварано у Србији’ наши производи су добили на тржишној препознатљивости, већој промоцији, а значио нам је и наступ на штанду на сајму Етно хране и пића и на Новосадском сајму”, објашњава Ана Доловац Шаровић, власница фирме Доловац органиц и дипломирани инжењер пољопривреде. Уједно и млада жена, супруга и предузетница како воли да истакне.
Фирма Доловац настала је из породичног пољопривредног газдинства које се бави производњом органског воћа, објашњава Доловац Шаровић и додаје да се породично имање налази недалеко од Новог Сада, а пружа се као оаза у срцу футошког атара. На површини од 3 ха заснован је органски засад воћа- крушке, јабуке, ароније, брескве, шљиве, а у био-башти са пуно пажње негује се поврће.
“ Бавимо се органском производњом, пратећи све стандарде квалитета и технологије. Наш циљ је да прерађујемо воће без додатака воде, шећера и адитива. На тај начин постижемо да воће сачува све своје нутритивне вредности, заправо продужавамо век трајања органског воћа. Прерада сировина представљала је неопходан корак у даљем развоју и подизању производње на виши степен. Искуство старијих генерација, породична традиција главни су покретачи нашег производног развоја”, каже Ана и додаје да породица и љубав представљају посебну подршку.
Током 10 година постојања фирме било је пуно успона и падова, а финансије су представљале највећи изазов.
“Моја породица основала је органски воћњак, а ја сам одлучила да направим корак у нешто ново и непознато за мене, у уђем свет женског предузетништва! Моја жеља је била да продужим рок трајања органском воћу и да створимо бренд Доловац органиц, који не само да је препознатљив по квалитету производа, већ да иза њега стоји тим различитих генерација који даје допринос реализацији. То је реткост закјучује”, закључује она.
Намеру да производе храну за добробит сваког ко жели да се храни здраво, препознале су и институције, невладине организације, Привредна комора Србије, велики трговински ланци, факултети и бројне друге организације које су им дале ветар у леђа.
“Са поносом стојим иза сваког органског производа. Такође смо поносни и на сок од парадајза који се припрема без соли, другог поврћа и зачина. Парадајз није куван већ цеђен, својствен укусу свежег парадајза” каже ова предузетница и додаје да ће у понуди поред органских сушених воћних ролница које су омиљене међу најмлађим потрошачима, ускоро у понуди бити и нови производи- органски компоти и воћни намази.