Prve oznake „Čuvarkuća” postavljene su danas u prodavnici Idea Beograđanka, kako bi potrošači lakše mogli da prepoznaju proizvode vrhunskog kvaliteta, stvorene od domaćih sirovina, resursima i radom naših ljudi.
Oznake na proizvodima koji su dobili pravo korišćenja žiga „Čuvarkuća“ postavili su direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju Privredne komore Srbije Mihailo Vesović i generalna direktorka kompanije Merkator-S Violeta Kovačević.
Stvarano u Srbiji jedan je od najvažnijih društveno odgovornih projekata koje Privredna komora Srbije sprovodi u saradnji sa privredom, rekao je Vesović, jer ne samo da promoviše poštovanje domaćih proizvoda, već stvara vezu od proizvođača do kupca u kojem vrednost ostaje u Srbiji.
Zato je oznaka „Čuvarkuća” važna ne samo potrošačima, već i proizvođačima i trgovinskim lancima, jer kupovinom i promocijom ovakvih proizvoda podržavaju čitavu domaću ekonomiju.
Generalna direktorka kompanije Merkator-S Violeta Kovačević zahvalila je Privrednoj komori Srbije na izuzetno važnoj incijativi i projektu „Čuvarkuća”, za koji kaže da će doprineti daljem snažnom razvoju i jačanju srpske privrede i domaćih proizvođača. „Merkator-S je trgovinski lanac koji čak 97 odsto vrednosti robe kupuje u Srbiji. Jedno do naših strateških opredeljenja je saradnja sa domaćim dobavljačima, sa posebnim fokusom na male proizvođače”, navela je Kovačević.
„Posebno smo ponosni što su upravo ‘Ukusi moga kraja’ dobili najviše čuvarkuća Privredne komore Srbije kao potvrdu vrhunskog kvaliteta i domaćeg porekla”, rekla je Kovačević. IDEA Beograđanka je prva radnja kompanije Merkator-S u kojoj su zajedno sa PKS označeni artikli koji su dobili znak „Čuvarkuća”.
„Već u narednih nekoliko dana naša kuća biće puna ‘Čuvarkuća’, jer ćemo širom Srbije u svim našim Idea, Merkator i Roda objektima označiti sve proizvode koji su dobili žig Čuvarkuća”, najavila je Kovačević.