Јован Миливојевић, директор компаније Бојчин еко турс д.о.о. каже да освајање жига за ову компанију значи много јер сведочи о томе да је препознат и да се вреднује модел који примењују – велики труд и подршка очувању генетичких ресурса старих раса, узгојем аутохтоних врста, као што је мангулица. „Настојимо да све у производњи буде домаће, домаћа сировина, домаћи рад, мангулица се узгаја на подручју Бојчинске шуме, чиме се валоризују и заштићена подручја“, каже директор те компаније.
„Предузеће Бојчин еко турс је породична компанија и послује у складу са еколошким и принципима одрживог развоја од 2009. године с визијом да допринесе развоју руралног туризма и промоцији заштите природе кроз угоститељство и еколошку производњу хране“, указао је Миливојевић.
Специфичност производа од мангулице долази од врсте меса, начина узгоја животиња и традиционалне рецептуре. Производе пласирају у сопственом ресторану, као и у етно маркетима и малопродаји компаније.
Још једна компанија чији ће производи понети жиг Чуваркуће је НИС а.д. НИС Нафтагас је током хидрогеолошких истраживања на Фрушкој гори у периоду од 1995. до 2004. године открио изворишта воде врхунског квалитета. Погон пунионице саграђен је 2004.године а производња је званично пуштена у рад 2005.године. У самом почетку производило се за интерне потребе НИС Нафтагаса, да би од 2006. године почео пласман производа на тржиште.
„Поносни смо на жиг „Чуваркућа“ који представља још један доказ врхунског квалитета Јазак воде која потиче из најстаријег српског националног парка, Фрушка гора. Јазак вода протиче кроз кречњачко-доломитске стене чије је стварање почело пре чак 30 милиона година и управо овај јединствени географски положај заслужан је за њен хармонизовани минерални састав, кристалну чистоћу и свежину. Већ више од 17 година Јазак вода се пуни у истоименој фабрици који се налази надомак њеног извора, у близини манастира Јазак, тако да са задовољством можемо да истакнемо да је бренд Јазак у потпуности јединствено геонаслеђе Фрушке горе. Фабрика Јазак располаже најмодернијом опремом, помоћу које се ова вода флашира управо онаква каква нам из природе и долази, јединствена и у потпуности природна.
Током последњих година портфолио Јазак воде додатно је обогаћен новим производима у чијој природној основи је изворска вода Јазак, а комплетна палета производа бренда Јазак доступна је на преко 8000 малопродајних објеката широм Србије“, истакао је Ненад Ђукић, руководилац Погона за производњу пијаће воде „Јазак“.
Производи ових компанија придружили су се породици Чуваркућа у оквиру стратешког пројекта Стварано у Србији, која сада има 878 производа са тим жигом, као потврдом квалитета и потврдом да је највећи део производа створен у Србији, домаћим ресурсима и од домаћих сировина.