Kupovinom proizvoda sa žigom Čuvarkuća, u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“, čuva se domaća ekonomija, omogućavaju nove investicije i otvaraju nova radna mesta, poručio je danas predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež i naveo da se pojedini proizvodi koji su obeleženi ovim žigom prodaju i do 40 odsto više.
Čadež je obilazeći supermarket Idea Super na Novom Beogradu sa ministarkom trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjanom Matić i generalnom direktorkom kompanije Mercator-S, Violetom Kovačević, pozvao građane da kupuju „Čuvarkuće“ jer se na taj način čuva Srbija.
„Akcija se odvija veoma dobro. Pojedini proizvodi koji su obeleženi ovim žigom imaju rast u prodaji do 40 odsto. Kada kupite proizvod sa žigom Čuvarkuće znate da ste uložili svoj novac u proizvod koji je stvoren u Srbiji, koji gradi radna mesta, omogućava nove investicije, čuva ekonomiju naše zemlje“, izjavio je Čadež.
Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić rekla je da domaći proizvodi koji nose oznaku „Čuvarkuća“ po svom kvalitetu s punim pravom mogu da se nađu u velikim trgovinskim lancima širom Evropske unije.
Pored domaćih proizvoda koji su proizvedeni u Srbiji, i koji su izuzetnog kvaliteta, svi proizvodi označeni žigom Čuvarkuća zadovoljavaju i više od propisanih standarda, rekla je Matićeva navodeći da je važno da strane kompanije koje rade u našoj zemlji koriste domaće sirovine.
Srbija je, dodaje, među malobrojnim zemljama u svetu pa i u Evropskoj uniji, koja je tokom vanrednog stanja i najtežeg perioda pandemije imala nesmetanu snabdevenost prodajnih objekata prehrambenim proizvodima domaćeg, ali i stranog porekla.
Violeta Kovačević, generalna direktorka kompanije Mercator-S, rekla je da su Mercatorovi „Ukusi moga kraja“ autentičan srpski brend čiji su proizvodi izuzetno visokog kvaliteta napravljeni od domaće sirovine po tradicionalnim receprturama.
Projekat PKS „Stvarano u Srbiji“ sa žigom Čuvarkuća je napravio veliki podstrek za jačanje domaće proizvodnje u svim proizvodnim sferama, rekla je Kovačević.
„Izuzetno je važno da brendiramo domaće proizvode, ne samo radi boljeg plasmana na domaćem nego i na izvoznim tržištima“, istakla je Kovačević.
Za žig „Čuvarkuća” konkurisalo je više od 600 proizvoda, od kojih je oko 400 prošlo kompletnu proceduru i već ponelo ovu oznaku, a šest najvećih trgovinskih lanaca u Srbiji, u više od 800 maloprodajnih objekata promoviše „Čuvarkuće“.
Prve „Čuvarkuće“ dodeljene su krajem avgusta, najviše ih je u prehrambenoj industriji, a nosioci žiga su takođe i proizvodi srpskog metalskog, hemijskog, građevinskog, farmaceutskog, tekstilnog sektora.