Gurmanima na dar iz Bačke Topole: Čajna kobasica i Kulen novi proizvodi u porodici Čuvarkuća - Stvarano u Srbiji

Gurmanima na dar iz Bačke Topole: Čajna kobasica i Kulen novi proizvodi u porodici Čuvarkuća

ponedeljak, 02.08.2021.

„Topolini“ proizvodi od EU do Kazahstana

Industrija mesa Topola je počela sa radom pre gotovo pola veka. Prvi proizvodi  „Topole“ su se pojavili na tržištu 1972. godine. Investicije u razvoj i modernizaciju kompanije su konstantne. Kao potvrdu kvaliteta proizvoda,  kompanija je dobila izvozne dozvole za tržište Evropske unije i Rusije, Belorusije i Kazahstana. Pored domaćeg tržišta, proizvode plasiraju u Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Severnu Makedoniju.

Proizvodi vrhunskog kvaliteta iz asortimana fermentisanih kobasica Industrije mesa „Topola“, Čajna kobasica i Kulen, dobila su prestižnu oznaku kvaliteta i domaćeg porekla – Čuvarkuća.

Oba proizvoda su rezultat dugogodišnjeg iskustva tima tehnologa zaduženih za razvoj i kvalitet proizvoda iz Bačke Topole.

„Kulen i Čajna kobasica se proizvode od domaće sirovine, po tradicionalnoj recepturi primenom modernih tehnologija uz korišćenje visoko kvalitetnih prirodnih začina. Proces proizvodnje traje nekoliko nedelja tokom kojih se proizvodi podvrgavaju procesu hladnog dimljenja, sušenja i zrenja. Kao rezultat dobijaju se proizvodi vrhunskog kvaliteta i arome u kojima uživaju i gurmani istančanog ukusa“, ističe direktor Vukoje Muhadinović.

Opstanak na tržištu i očuvanje nivoa kvaliteta po kojem je njihov brend prepoznatljiv na tržištu, moguće je isključivo stalnim ulaganjem u razvoj proizvoda i modernizaciju opreme.

„Ono što je specifično za čitavu liniju proizvoda Industrije mesa Topola i što nas izdvaja na tržištu u odnosu na druge mesne industrije, jeste da mi u našem proizvodnom procesu ne koristimo alergene, soju i gluten“, navodi Muhadinović.

Industrija mesa Topola poseduje dve sopstvene farme svinja koje predstavljaju osnovu sirovinske baze fabrike i obezbeđuju potpunu kontrolu kvaliteta procesa proizvodnje – od njive do trpeze.

Kupovina domaćih proizvoda, dodaje, osim što utiče na jačanje privrednih tokova, podstiče jačanje veze i poverenja između potrošača i domaćih kompanija:

„U proteklih godinu  dana  svi smo bili svedoci značaja domaće proizvodnje za privredu naše zemlje kao i za stabilnost samog regiona. Zahvaljujući stabilnoj prehrambenoj industriji, naši potrošači se u prethodnom periodu nisu susreli sa nestašicom osnovnih životnih namirnica što je u periodu opšteg straha i neizvesnosti izazvanog pandemijom, bila jedna od retkih svetlih tačaka. Dok su se zemlje u regionu borile sa problemom kako da obezbede dovljene količine hrane, ni u jednom trenutku nismo bili zemlja koja je ugrožena po ovom pitanju. Izazovi sa kojima se čitav svet susreo u proteklom periodu je upravo dao naglasak na to koliko je bitno za privredu svake zemlje da ima razvijenu proizvodnju koja ima plasman na sopstvenom tržištu, kao osnovnu bazu za opstanak same privrede “.

 

 

 

Podeli na:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin