Гурманима на дар из Бачке Тополе: Чајна кобасица и Кулен нови производи у породици Чуваркућа - Стварано у Србији

Гурманима на дар из Бачке Тополе: Чајна кобасица и Кулен нови производи у породици Чуваркућа

понедељак, 02.08.2021.

„Тополини“ производи од ЕУ до Казахстана

Индустрија меса Топола је почела са радом пре готово пола века. Први производи  „Тополе“ су се појавили на тржишту 1972. године. Инвестиције у развој и модернизацију компаније су константне. Као потврду квалитета производа,  компанија је добила извозне дозволе за тржиште Европске уније и Русије, Белорусије и Казахстана. Поред домаћег тржишта, производе пласирају у Босну и Херцеговину, Црну Гору, Северну Македонију.

Производи врхунског квалитета из асортимана ферментисаних кобасица Индустрије меса „Топола“, Чајна кобасица и Кулен, добила су престижну ознаку квалитета и домаћег порекла – Чуваркућа.

Оба производа су резултат дугогодишњег искуства тима технолога задужених за развој и квалитет производа из Бачке Тополе.

„Кулен и Чајна кобасица се производе од домаће сировине, по традиционалној рецептури применом модерних технологија уз коришћење високо квалитетних природних зачина. Процес производње траје неколико недеља током којих се производи подвргавају процесу хладног димљења, сушења и зрења. Као резултат добијају се производи врхунског квалитета и ароме у којима уживају и гурмани истанчаног укуса“, истиче директор Вукоје Мухадиновић.

Опстанак на тржишту и очување нивоа квалитета по којем је њихов бренд препознатљив на тржишту, могуће је искључиво сталним улагањем у развој производа и модернизацију опреме.

„Оно што је специфично за читаву линију производа Индустрије меса Топола и што нас издваја на тржишту у односу на друге месне индустрије, јесте да ми у нашем производном процесу не користимо алергене, соју и глутен“, наводи Мухадиновић.

Индустрија меса Топола поседује две сопствене фарме свиња које представљају основу сировинске базе фабрике и обезбеђују потпуну контролу квалитета процеса производње – од њиве до трпезе.

Куповина домаћих производа, додаје, осим што утиче на јачање привредних токова, подстиче јачање везе и поверења између потрошача и домаћих компанија:

„У протеклих годину  дана  сви смо били сведоци значаја домаће производње за привреду наше земље као и за стабилност самог региона. Захваљујући стабилној прехрамбеној индустрији, наши потрошачи се у претходном периоду нису сусрели са несташицом основних животних намирница што је у периоду општег страха и неизвесности изазваног пандемијом, била једна од ретких светлих тачака. Док су се земље у региону бориле са проблемом како да обезбеде довљене количине хране, ни у једном тренутку нисмо били земља која је угрожена по овом питању. Изазови са којима се читав свет сусрео у протеклом периоду је управо дао нагласак на то колико је битно за привреду сваке земље да има развијену производњу која има пласман на сопственом тржишту, као основну базу за опстанак саме привреде “.

 

 

 

Подели на:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin