Isti kvalitet u svakoj tegli meda - Stvarano u Srbiji

Isti kvalitet u svakoj tegli meda

ponedeljak, 11.01.2021.

Med i pčelinji proizvodi firme „Cmana“, ogranka kompanije „Medino“, kvalitetom po svetskim standardima, osvojili su tržišta od Francuske i Italije do SAD, Japana i Australije. Od nedavno, 14 proizvoda ove kompanije, među kojima su bagremov, cvetni, lipov, livadski med, krem med, proizvodi sa matičnim mlečom, propolisom i polenom, propolis sprej, dobili su pravo korišćenja oznake „Čuvarkuća“, čime „Cmana“ postaje deo porodice kompanija koje se bore za kvalitet na domaćem tržištu.

„Naš med izvozi se u više od 20 zemalja, što je samo još jedan pokazatelj kvaliteta. Upravo kontrola kvaliteta predstavlja najznačajniji proces u proizvodnji meda, a obavljaju je istaknuti eksperti za med u našoj zemlji pomoću najsavremenije opreme u regionu. Med u našim teglama pažljivo je prikupljen od preko pet hiljada domaćih pčelara i strogo kontrolisan kako bi svaka tegla bila proverena i jednakog kvaliteta“, objašnjava Ivan Grujić, direktor ogranka Medino kompanije Cmana doo Krnjevo”

Kako ističe, da bi proizvod bio prepoznat i prihvaćen na tržištu, mora da ponudi kvalitet, a ono što kupce privlači jeste originalnost pakovanja i odnos cene na polici. Ipak, lojalni kupci stiču se kontinuitetom u kvalitetu.

„Naša firma veruje u projekte kao što je „Stvarano u Srbiji“ koji imaju za cilj da podrže domaće proizvođače i njihove proizvode. Ovakva akcija uticaće na vidljivost našeg brenda i proizvoda na policama, pogotovo ako se veći broj različitih proizvoda iz iste kategorije nalazi na istom mestu. Samim tim, uticaće i na potrošače da se opredele za proizvode kompanije „Cmana“ u odnosu na konkurenciju“, kaže Grujić. On dodaje da potrošači u Srbiji itekako znaju da cene domaće proizvode i prepoznaju kvalitet, tako da je žig „Čuvarkuća“ dodatna potvrda kvaliteta koja će doprineti jačem poverenju potrošača u proizvode ove kompanije. U 2021, kako kaže, prijaviće se i sa novim proizvodima iz asortimana.

U firmi „Medino“, koja ima 25 zaposlenih, veruju da je kombinacija kvaliteta proizvoda, odnosa cene, prisutnosti na policama ali i praćenje svetskih trendova, ono što njihove proizvode čini posebnim i drugačijim. Pored toga, mogućnost online kupovine je još jedan način na koji su uspeli da se približe potrošačima i izdvoje u odnosu na konkurenciju. Po izbijanju pandemije Covid19, bezbednost zaposlenih je postala prioritet, a potražnja za proizvodima ove kompanije je skočila.

„Od izbijanja pandemije potražnja za našim proizvodima se povećala, budući da potrošači u sve većoj meri, sa pravom, med i ostale pčelinje proizvode percipiraju kao jedan od najboljih načina za jačanje imuniteta. Odgovor na zahteve tržišta u ovim specifičnim okolnostima predstavljao je za nas izazov na koji smo uspešno odgovorili. Tokom vanrednog stanja aktivirali smo i web shop i na taj način omogućili potrošačima da im naši proizvodi budu dostupni uvek i na svakom mestu“, kaže Grujić.

Od osnivanja kompanije, trude se da na zdravim osnovama grade kvalitetne proizvode koji pomeraju standarde kvaliteta kada su u pitanju med i proizvodi od meda. „Naša proizvodnja zavisi od mnogo faktora, od kojih su glavni vremenski uslovi koji se menjaju iz godine u godinu, ali i svetsko tržište koje diktira standarde kvaliteta i cene. Predanim radom našeg tima uspeli smo da prebrodimo najteže prve godine poslovanja i da se za kratko vreme izborimo i postanemo prepoznati kao jedan od proizvođača najkvalitetnijeg meda u regionu“, kaže Grujić i ističe da se proizvodi ogranka Medino kompanije „Cmana“ kupuju na tržištu Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije ali i Švajcarske, Nemačke, Češke, Francuske, i Italije. „Naši proizvodi prodaju se i van evropskog tržišta – u SAD, Australiji, Japanu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a kupuju ih podjednako i muškarci i žene različite starosne dobi, tj. svi oni koji se trude da vode zdrav način života i koji kvalitet proizvoda stavljaju na prvo mesto“, zaključuje Grujić.

Kroz inovacije do tehnološkog napretka i rasta

„Privredna komora Srbije je dugogodišnji partner naše kompanije i u prethodnom periodu intenzivno smo sarađivali kroz učešće na međunarodnim sajmovima“, ističe Grujić i dodaje da je posebno važna uloga PKS u zastupanju interesa privrede pred zakonodavnim organima. „Ono što nas posebno raduje je posvećenost povezivanju obrazovanja i nauke sa privredom u poslednjih nekoliko godina, što stvara temelj za inovacije u privredi, hvatanje koraka sa tehnološki naprednijim ekonomijama i dugoročni rast“, zaključuje on.

Podeli na:
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin